Søger buddies !


N_N
 Share

Recommended Posts

Hej ..

Jeg ønsker at starte et vægttab, da det er noget jeg har tænkt over i længere tid.. Jeg tog omkring 10 kilo på henover sidste sommerferie og vejer nu omkring 74 kg. (er kun 160 høj). ønsker i første omgang at tabe mig 10 kg, men drømmevægten er et sted under 60 kg.

Jeg må nok erkende at min svaghed er at jeg er "slik/sukke narkoman", kan simpelthen ikke holde mig fra det. jeg får slik hver dag nu og føler mig afhængig af det. Et andet problem er at jeg føler mig doven. jeg elsker følelsen efter træning, men jeg har sq svært ved at sparke mig i røven og komme i gang. Ligeledes er tiden presset, så har ikke tid til flere timers træning om ugen.

Jeg søger nogle som også ønsker at tabe sig, og vi dermed kan holde motivationen og gejsten oppe hos hinanden.

vi kunne sætte mål og grænser sammen og for hinanden og dermed holde os igang.

Jeg har nemlig en tendens til at falde i igen ret hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Hej :) jeg er lige nu på 84 kg og er 176 cm høj, vil gerne ned under 70 kg, så syntes vores mål sætninger ser ret ens ud, kunne også virkelig godt bruge en til at sætte mål med og måske tænke på nye spændende opskrifter og sunde alternativer til slik. Jeg elsker nemlig også sukker :/ Jeg elsker også at træne, så ville være dejligt vis vi kunne være sparings buddies :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg søger også træningsbuddies men det er mere in real life- for motion er for mig bare slet ikke sjovt alene, er fra Frederikssund :)

Ved ikke om det er det du/i søger, men skriv gerne PB hvis det er!

Alternativt overvejer jeg en personlig træner til at komme i form, også en der ikke er prof men ønsker at tjene lidt ekstra penge (evt. studerende) og elsker at dyrke motion og kan jagte mig rundt :)

Link to comment
Share on other sites

Hej :) jeg er lige nu på 84 kg og er 176 cm høj, vil gerne ned under 70 kg, så syntes vores mål sætninger ser ret ens ud, kunne også virkelig godt bruge en til at sætte mål med og måske tænke på nye spændende opskrifter og sunde alternativer til slik. Jeg elsker nemlig også sukker :/ Jeg elsker også at træne, så ville være dejligt vis vi kunne være sparings buddies :)

Ja det ville være fint, hvis vi kunne hjælpe hinanden lidt på vej .. :) hvilken form for motion dyrker du gerne ?

Alternativer til slik, kunne være skønt.. det er nogen gange lidt svært hvis man er så kræsen som mig :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg søger også træningsbuddies men det er mere in real life- for motion er for mig bare slet ikke sjovt alene, er fra Frederikssund :)

Ved ikke om det er det du/i søger, men skriv gerne PB hvis det er!

Alternativt overvejer jeg en personlig træner til at komme i form, også en der ikke er prof men ønsker at tjene lidt ekstra penge (evt. studerende) og elsker at dyrke motion og kan jagte mig rundt :)

Jo det kunne sagtens være en trænings buddie, både på skrift men også skønt hvis man kunne træne sammen.. desværre er jeg fra århus, så frederikssund er lidt langt væk ..

Jeg har også overvejet en personlig træner, desværre har jeg ikke rigtig pengene til det lige nu,, :(

Link to comment
Share on other sites

Hejsa !

Jeg er fra studerende fra Århus og vil gerne hjælpe med vægttab. Jeg har stor forståelse indenfor kost og motion - noget som er misforstået af stort alle.

Motion er kun nødvendigt i meget små mængder om ugen - jeg træner personligt kun omkring 12 min om ugen, til gengæld hård styrketræning.

Jeg arbejder som Instruktør på en sommerhøjskole lige nu. Er i Århus om 14 dage.

Skriv hvis du er interesseret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share