Hjælp til forbedring af løbetid.


martinv
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg har endelig fået brev fra Politiet omkring min ansøgning og har fået svar at jeg skal til optagelsesprøve her d. 3 september.

Politiet ændrede deres optagelseskrav således at man nu skal løbe 2,4 km på hurtigst mulig tid, ens tid bliver bedømt efter 7-trins skalaen.

Jeg ridser lige deres krav op:

Karakter:

12: 9 min eller under

10: 9.01 - 9.40

7: 9.41 - 10.20

4: 10.21 - 11.00

02: 11.01 - 11.30

Under 11.30 min er man dumpet!

Ærlig talt har jeg ikke gjort så meget ud af mit løb og ovenpå en Roskilde Festival tog jeg ud på min første tur idag for at vurdere min nuværende form. Tiden lød 10.13 min så pt. ligger jeg til et syv tal. Hvilket jeg ikke finder tilfredsstillende.

Spørgsmål kommer nu: hvordan ville i mene jeg skal strukturere mit løb i forhold til at forbedre min tid på den givende distance, skal jeg bare blive ved med at løbe den så hurtigt som muligt, eller ville det være en god ide at supplere med evt. intervalløb?

Det jeg leder efter er simpelthen den bedst og mest effektive måde hvorpå jeg kan komme ned under de 9.40min så jeg hvertfald ligger til et 10 tal.

Deadline er 3. september.

Tak for tiden og forhåbenlig nogen gode inputs.

Venlig Hilsen Martin Vang

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share