Mål: 15 kg! En Måned! 30 kg. på et år


Fatattack
 Share

Recommended Posts

Formål: at logføre en kamp mod kiloene i 30 dage. dag for dag. sætte pres på mig selv ved at gøre det offentligt....l kampen starter i dag d. 3 aug. og har en peak om en måned d. 3. sept op til studiestart og slutter den.30 juni 2012 op til sommeren 2013.

jeg har en måned af fuldstændig frihed... i den måned vil jeg arbejde åndsvagt hårdt for at smide den første halvdel af målet, og når den virkelige verden melder tilbage igen den. 3. sept. sætter jeg blusset ned og arbejder på at smider resten på de resterende 15 sideløbende med arbejde og studier i løbet af 9 måneder.

Om mig. jeg er 25 år gammel studerende og vejer pt. 120 kg. og er 179cm høj hvilket giver mig et bmi på ca 37.5. og det gør ondt at tænke på.

jeg har ingen illusioner om at det bliver let. Det her kommer til at kræve noget af mig, opofrelser omkring hvordan jeg bruger min tid og hvad jeg fører ind i munden. og der skal arbejdes hårdt for det.

Hvordan jeg vil opnå mit mål.

Styrketræning kombineret med cardiotræning

Kostomlægning

I dag har jeg haft et møde med en kostvejleder og har tænkt mig at følge den plan jeg har fået udleveret.

og skal nu over og have mit første træningspas som jeg logfører.

// fed Mand

Link to comment
Share on other sites

Dag 1

Dagens træning

Cardio i 1 time på crosstrainer moderat tempo hele vejen

skrå bænk 3x12 med 60 kg (dog føltes det lidt let så den ryger op næste gang)

biceps 3x12 med 16 kg hver arm

triceps 3x12 med 12 kg hver arm

100 lige mave 50/50 skrå

50 lænd

Dagens Kost:

Havregrød til morgen mad

1 stk banan mellemmåltid

2 skiver rugbrød m. pålæg frokost

1 stk æble mellemmåltid

+ shake(vand+whey) efter træning

150g hamburgerryg (fedtet skåret fra) med nye kartofler og spinatsalat(spinat med radise, rødløg, cherrytomat og et skvæt citronsaft) til aften