Ledbånds skade på bagsiden af knæet.


zigwee
 Share

Recommended Posts

Hej alle! :-)

Har døjet med en ledbånds skade på bagsiden af mit knæ. Det har stået på i et par måneder nu uden nogen rigtig forbedring (holder pause fra sport imens jeg er skadet) . Jeg har dog snakket med en oktopæd, og han sagde det kunne tage 1 år, men det synes jeg er lige lovlig langtid. Jeg skriver her for at høre om i kender en god sportslæge?

På forhånd tak! :-)

Edited by zigwee
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det danske sundhedsvæsen er helt absurd... Nu ved jeg ikke hvor gammel du er og hvor aktiv du er og hvor slem din skade er...

Anyways for at svare på dit spørgsmål: Jeg ved heller ikke om du er fra københavnsområdet...Men det antager jeg (og det eneste sted jeg kender nogen)... Der er to steder jeg vil anbefale at tage hen.. Gildhøj Privathospital (ved Brøndby stadion) og Parkens privathospital... Jeg vil klart anbefale Gildhøj (og det er ikke et Brøndby - fck ting <- jeg er selv fck fan).. Jeg er selv blevet opereret derude og de er meget kompetente og man stoler straks på dem....

Hvis du er interesseret kan du sende mig en PM og jeg skal give dig navnet på en læge derude...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share