Pulsur


Recommended Posts

Hej!

Jeg er jo håndboldspiller! Håndboldspillere løber jo som regel! Så jeg havde tænkt mig at købe mig et pulsur! Helst Garmin! Min far har et garmin forunner 305

Jeg ville også gerne have mig sådan et! Men jeg tror det er udgået! Har i nogle gode billige bud? Prisen må helst gerne være under 850 kroner

Link to comment
Share on other sites

HR 410 kan sagtens bruges som ur. Det holder fint strøm.

2000 kroner får man ikke meget jet for. Skal det "kun" være puls ur, er der jo mange alternativer. Endda nogle skod ure i Bilka til 200 kroner hvis jeg husker ret.

Du kan muligvis finde et sted hvor de sælger det gamle HR 310.

Jeg ville stadigt spare lidt op og købe et ordenligt ur, der holder længere. Det spare du penge på i det lange løb

Edited by Arcus
Link to comment
Share on other sites

jeg vil være polar freak og spørge hvorfor skal det absolut være en garmin?

i min bog vælger jeg hellere producenten af pulsmålere når jeg skal købe et puls ur, end producenten af navigationsudstyr....

hvis det er fordi du vil bruge gps enheden fra garmin når du løber på håndboldbanen, så får du en grim overraskelse, fordi de virker sjældent indendøre, der skal der en footpod til, og der er polar igen overlegne (efter min personlige mening)

fordelen ved polar vs garmin er at polar ikke bygger gps ind i deres ure= de holder strøm ca 9 måneder, vs polars et par dage

http://www.bike-discount.de/shop/m51/k1048/hrm-heart-rate-monitors.html

så finder du bare den der passer din penge pung i overnstående link :)

Link to comment
Share on other sites

jeg vil være polar freak og spørge hvorfor skal det absolut være en garmin?

i min bog vælger jeg hellere producenten af pulsmålere når jeg skal købe et puls ur, end producenten af navigationsudstyr....

hvis det er fordi du vil bruge gps enheden fra garmin når du løber på håndboldbanen, så får du en grim overraskelse, fordi de virker sjældent indendøre, der skal der en footpod til, og der er polar igen overlegne (efter min personlige mening)

fordelen ved polar vs garmin er at polar ikke bygger gps ind i deres ure= de holder strøm ca 9 måneder, vs polars et par dage

http://www.bike-disc...e-monitors.html

så finder du bare den der passer din penge pung i overnstående link :)

Er vidst en af de første gange jeg har læst at det er en fordel med en extern gps ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share