Brug for råd/hjælp omkring trætheden i løbet af dagen


Ebj
 Share

Recommended Posts

Jeg har læst lidt rundt omkring her inde og har fundet nogle andre som også har problemer med træthed i løbet af dagen - problemet ved mig er så bare at det kun kommer i perioder.

I disse perioder både snakker og går jeg meget i søvne, Hvilket så resultere i at jeg næsten falder i søvn når jeg har spist frokost og på ingen måde kan koncentere mig. Jeg er ikk stresset på nogen måde og der har heller ikk været nogle forandringer i mit liv - som nogle nok ville sige grunden kunne være - jeg arbejder med børn og træner også en del, så det er ik fordi jeg ikk laver noget i løbet af dagen.

Er der nogle der har forslag til hvad grunden kunne være eller har nogle gode forslag til hvad det kunne skyldtes ? Jeg har virkelig brug for hjælp, da det er svært at komme igennem dagen i disse perioder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også råde dig til at opsøge din læge. Dit problem kunne evt. være det samme som mit, nemlig søvnapnø.

Søvnapnø er pauser/afbrydelser i åndedrættet mens du sover. Dette afhjælpes med en sovemaske. Jeg havde store problemer med at holde mig vågen, men har efter jeg har fået en maske sovet meget bedre.

Kontakt lægen og få en henvisning til en speciallæge. Få evt en til at holde øje med dig mens du sover, der forekommer lange pauser med efterfølgende høje snork hvis det er søvnapnø der er dit problem.

Hilsen

Michael

http://plauborgmichael.blogspot.dk/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share