Technogym Smith maskine


dennisleander
 Share

Recommended Posts

Isotonic multipower M053, hvid og sort, med 50 mm vægtstang, professionel kvalitet (kan anvendes i et træningscenter), mange træningsmuligheder (skulder, bryst, ryg, ben), købt som ny og stået privat med kun én bruger, fremstår som ny uden skrammer. Pris er uden vægtskiver. Nypris kr. 21.000, nu kr. 9000

post-55951-0-77152500-1345928146_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hej Dennisleander

Jeg ville lige høre om du har solgt smith maskinen?

og hvis ikke hvor skal man så hente den hvis det er?

og hvad koster den med skiver og hvilke skiver er det?

Hilsen Mikkel

Hej Mikkel

Jeg beklager den sene tilbagemelding, men jeg har lagt maskinen ind flere steder og besøger ikke motion-online.dk så tit. Hermed et svar til dig:

Smith maskinen er stadig til salg for 9000 kr. som anført (uden vægtskiver). Såfremt du vil have originalskiver fra Technogym med (dem du ser på billedet), har jeg hvad der svarer til 115 kg og prisen for disse er 4000 kr. Som selve maskinen er skiverne uden en skramme og meget lidt brugt. Vægtsættet indeholder 2x20 kg, 4x10 kg, 4x5 kg, 4x2½ kg og 4x1½ kg. Så ønsker du både maskine og tilhørende vægtsæt er den samlede pris 13000 kr. Jeg bor i Greve. Desværre kan jeg ikke tilbyde at hjælpe med at bære/fjerne maskinen, da jeg for nylig har fået konstateret talrige diskusprolapser. Hvis du fortsat er interesseret, kan du ringe til mig på telefon 43693196 eller sende en mail på [email protected].

Med venlig hilsen Dennis

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share