Hjælp til forbedring af min kostplan?


ungecasper
 Share

Recommended Posts

Hej MOL jeg en dreng på 16 år omkring 60kg. og 180cm høj, for nogle måneder siden var jeg overvægtig og begyndte at tabe alt for meget og blev undervægtig og mine arme blev ekstremt tynde og er stadig små den dag i dag, men vil gerne tage lidt på altså i muskler og få nogle stører muller, hvis i vil skrive hvad jeg skal gøre og om min kostplan er fint og hvad er kan forbedres ville være fedt. Hvis i også har ideer til træningsprogram ville det være alt for fedt, lige nu bruger jeg http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics, men hvis i mener noget er bedre skriv ! :D

Morgenmad 7:00 :

Pågen Javisst Fuldkornsklemmer + 100gr. Kyllingebryst

(357 kcal.)

Mellemmåltid 1 9:30 :

1 Banan

(82 kcal.)

Frokost 11:30 :

100gr. Kyllingebryst + 150gr. fuldkorn pasta

(321 kcal.)

Mellemmåltid 2 15:00 :

1 Banan

(82 kcal.)

Efter træning 17:00 :

70cl Cocio one + 1 Banan

(416 kcal.)

Aftensmad 18-19:00 :

200gr. Kyllingebryst + 300gr. Kartofler eller andet tilbehør pasta, ris, brød osv. + 2 glas skummetmælk

(674 kcal.)

Natmad/sengetid 22:00 :

2 glas skummetmælk

(143 kcal.)

I ALT 2075 KCAL!

Link to comment
Share on other sites

Hej Casper

Først tillykke med vægttabet, som dog er blevet lidt for meget, som du også selv skriver.

Som 16 årig er det meget vigtigt du ikke sulter dig, da din krop stadig er under opbygning.

Hvis du skal have muller på din magre krop, så skal du spise mere end du gør nu, især mere protein. Det er også vigtigt du ikke helt udelader fedt, da der er vigtige vitaminer som udelukkende kommer fra fedt.

Fyld lidt fed fisk i planen, evt sild eller tun til din frokost.

Søg evt. på low-karbo diæten, den sikre ihvertfald protein og fedt nok.

Jeg er selv igang med at tabe mig, og benytter de Danske Vægtkonsulenter, men da du jo ikke skal tabe dig er det vigtigt du finder en diæt der er lidt overskud i. Spørg evt. i dit lokale træningscenter, kunne være de havde en vejleder der kunne hjælpe med kosten.

Hilsen

Michael

http://plauborgmichael.blogspot.dk/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share