Hjælp søges til mit eget projekt


Grønborgen
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen

Jeg er en lille dreng på 95 kg, cirka 180 høj. Har spillet Amerikansk fodbold i godt og vel 2,5 år, men er blevet tvunget til at stoppe på grund af gymnasiet. Da jeg samtidig lige er kommet ud af fast forhold, vælter jeg lidt rundt i tid og har brug for at få gjort noget ved mig selv.

Har besluttet mig for jeg vil komme i god form, blive sundere og målet er selvfølgelig at få en lidt mere trimmet krop! Planen er at jeg vil bruge al den tid der skal til på træning og lave den rette kost, imens vil jeg lave en blog med tilhørende billeder af mavsen(så det vil være pinligt hvis jeg ikke for færdiggjort projektet, og folk eventuelt kan komme af med lidt aggressioner hvis jeg ikke overholder det jeg lover).

Søger lidt hjælp til at ligge en træningsplan, eventuel kostvejledning og alle form for links til hjælp, gode ord og råd.

håber jeg kan komme i gang hurtigst muligt!

ps. ikke interesseret i det hele skal gøres på 4 uger, skal have lagt det så jeg kan gøre det på den sundeste og bedste måde. håber der er nogle vise mennesker der kan hjælpe lidt derude!

på forhånd tak

mvh. Rasmus :laugh:

*beklager grammatik og stavefejl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share