Næste stop, SSR optagelsesprøve 2013!


Tægen
 Share

Recommended Posts

Her kommer en lille logger, om hvordan jeg spendere min tid på træningen til SSR optagelsesprøve i starten af 2013 - mest af alt, for at holde mig selv i nakken!!

Jeg snakkede med SSR i fredags og fik bekræftet, at der kommer nyt optagelsesforløb/kursus her i starten af 2013. - Så træningen er for alvor blevet målrettet!

Jeg fik også en snak med SSR om, hvordan og hvorledes man skulle prioritere sin træning.

Jeg har fået mig et lille springer knæ - eller det siger min læge i hvert til fald - så løb er sat på standby i nogle måneder - min løbeform er også okay. Der skal ligges vægt på March og kun march + noget orientering.

Jeg regner også med at påbegynde nogle rutiner med besøg hos en fysioterapeut for at imødekomme evt. skader. Det gælder bl.a. Ultraludsscanning, massage og Akupunktur.

Min erfaring siger mig, at Fysioterapeuter bare vil have dine penge, og giver dig blot nogle latterlige redskaber, som ikke skaber progression anyway.. Det er bare mit syn på sagen!

Min skide Diæt... Ja, nu er jeg jo rimelig hardcore og meget fanatisk hvad angår mit brændstof til kroppen..

Jeg æder en stenalderkost (Fisk, frugt og grønt samt nogle nødder) og det er faktisk det.. Intet majeri, rødt kød eller kornprodukter (rugbrød, havregrun eller ris)

KOST UPDATE: Nu kan jeg ikke så godt li' at bruge ordet, veganer eller vegetarer.. Så jeg holder det op på en anden måde..

Morgenmad - 1000kcal frugt. (dadler, frosne jordbær og 5-6 bananer.) blendtet i vita-mixen.

Middag - 1500kcal grønt og ris.

eftermiddag - 1000 kcal frugt

+ det løse. 500-1000 kcal.

Alt efter hvor meget søvn jeg får, varier mit indtag af mad også.. De dage jeg sover fra 21 til 7.. spiser jeg ikke nær så meget, som hvis jeg kom i seng kl 23.00.

Mål for Januar 2013.

Mit egentligt mål for starten af 2013 er egentligt bare at have et godt udgangspunkt for første optagelse weekend hos SSR - Altså de 2x20 km M. 25-30 kg. + det løse

March: 2x20 km M. 25 kg. på 24 timer - med pause på 8 timer.

Det mål når jeg ikke at realisere. Måske også en dumdristigt målsætning.

En lille Fakta log for nuværende status.

22 år

69 kg.

178 cm

Cooper: 3200.

March: 10 km M. 22 kg - 2 timer.

Bryst svøm: 1000M på 19 Min.

Overkroppen træner jeg kun ved svømmetræningen, som er et par gange om ugen, ellers er den sat på standby. Den skal der ikke justeres på endnu. Før at jeg når 2 måneder hen til optagelsesprøven.

Edited by Tægen
Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at poste en log hver uge om hvordan træningen har været.

Samt hvordan mine følelse er i forhold til, hvordan jeg selv føler at det går med formen.

Nu kan jeg jo ikke selv bestemme om i må kommentere eller ej.. Men I må gerne kommentere, MEN GØR DET NU KUN, hvis i har noget meget relevant at tilføje min viden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at poste en log hver uge om hvordan træningen har været.

Samt hvordan mine følelse er i forhold til, hvordan jeg selv føler at det går med formen.

Nu kan jeg jo ikke selv bestemme om i må kommentere eller ej.. Men I må gerne kommentere, MEN GØR DET NU KUN, hvis i har noget meget relevant at tilføje min viden.

Haha :shutup3:

Du burde måske træne march med intervaltræning. F.eks, find en bakke på mindst 500m, og så gå op i høj speed. 6km/h+ Gerne 7km/h+. Og så går du ner. Og laver det hele igen. Måske 5 ggr til en start, og senere måske 10-15 ggr. Brug ikke så tung vægt hvis du ikke er god til march. Start med måske 7-10kg. Og når du er god til det så kom så op i vægt. Det er en meget hård træningmåde hvis man har en hård bakke, høj speed og får lidt vægt i sækken. March på flat vej er en anden sport :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Uge 36

Der har ikke været så meget træning i sidste uge.. Havde valgt at ligge en restitutions uge i uge 36.. Mine ben var helt trætte.. Og de er det stadig i dag.. så det blev til en rest uge..

Mandag til lørdag - Fri

Søndag - 10 km March M. 20 kg

Nu her i uge 37 begynder jeg igen at træne dagligt, hvis ellers ikke, at jeg fornemmer at jeg har brug for endnu en pause.. været i gang i 2 måneder uden pause.

Link to comment
Share on other sites

Haha :shutup3: Du burde måske træne march med intervaltræning. F.eks, find en bakke på mindst 500m, og så gå op i høj speed. 6km/h+ Gerne 7km/h+. Og så går du ner. Og laver det hele igen. Måske 5 ggr til en start, og senere måske 10-15 ggr. Brug ikke så tung vægt hvis du ikke er god til march. Start med måske 7-10kg. Og når du er god til det så kom så op i vægt. Det er en meget hård træningmåde hvis man har en hård bakke, høj speed og får lidt vægt i sækken. March på flat vej er en anden sport :tongue:

Hey Sugercake..

Det lyder som en super ide.. Havde faktisk selv leget med tanken om noget trappespurt eller bakkespurt..!!

Link to comment
Share on other sites

ugen der gik - Uge 37

Det blev til en stille og rolig uge.. er stadig mentalt træt mht. til træningen...

Mit springer knæ kunne jeg også fornemme igår, da jeg løb trappe interval med rygsæk - det skal ordnes med noget akupunktur nu - gider ikke vente på den dovne krop for selv at heale.

1 times svøm: 1000M crawl på 18 min og 1000M bryst på 19,5 Min.

3 timers spinning på cykel

1 times March M. 18 kg inklusiv 5x100M trappesprint i alt 4 km.

Når træningsvolumen igen stiger, vil jeg skitsere min træning mere detaljeret end jeg gør nu.

Har leget med tanken om noget eksplosivt styrketræning igen.. Har ellers holdt pause fra styrketræningen i et helt år.. for at, i håbet om, at mindske muskelmassen på overkroppen.. dog uden stor held.

Så i dag står den på noget voldsomt styrketræning - Squat, dødløft og noget bænk..!

Edited by Tægen
Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 38

Denne uge blev jeg ramt af tidsmangel.. passede mig også fint, så kunne kroppen få noget mere ro..

Jeg har længe kørt en masse aerobic endurance men har overvejet om jeg skal køre noget mere eksplosivt træning med sprint og tunge løfte og stadig bibeholde den ugentligt March tur som jeg nogen gange splitter op i 2 sektioner.

Mandag: Styrketrænnig (Dødløft, Bænk, squat og pullups.

Tirsdag: Fri

Onsdag: Styrketræning

Torsdag: Fri

Fredag: Fri

Lørdag: Interval på cykel: 4 x 30 sekunder sprints. i alt 24 km.

Søndag: 11 km March M. 18 kg

Alt i alt.. En halv slatten uge .. onsdags styrken blev ikke til det store, var helt smadret efter mandagen .. 1 år væk fra styrketræningen gjorde mig øm efter mit comeback!

Hvis alt går efter planen, regner jeg med at hoppe på SSR optagelse (Test weekend ©: 18-20 Januar 2013)

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 39

alt i alt, en stille uge.. var ved fysioterapeut onsdag og fik en god snak med en ekspert samt nogle gode tage med hjem øvelser.

træningen har været lidt slatten mht. march træningen. Skulle ha været afsted søndag, men det blev ikke til noget.

Denne uge, håber jeg at kunne give den bare lidt mere gas.

Mandag - Fri

Tirsdag - cykeltur på 20 km op ad munke bjerg i vejle x3

Onsdag - 10 km march M. 20 kg

Torsdag - Fri

Fredag - Squat, dødløft og bænk + det løse

Lørdag - Fri

Søndag - rolig 20 km på cykel.

Denne nye uge, står på 2 gange hård styrketræning og så vil jeg satse på at få indlagt 2 march ture også.

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 40

En okay uge, fik trænet 2x styrke. Fik dog ikke gået nogen march som planlagt. - ikke godt!

Men alt i alt, er jeg meget tilfreds med ugen.

Mandag - Fri

Tirsdag - Styrketrænnig (Squat og dødløft. 50kg 8x5)

Onsdag - Fri

Torsdag - Fri

Fredag - styrketræning (squat og dødløft) 50kg 8x5)

Lørdag - 5 km O-løb + en 20 km tur på landevejscyklen.

Søndag - Fri - En times udstrækning.

Som det ser ud nu, ligger min intensitet forholdsvis meget lav. Jeg vil ikke stræbe efter at sætte den for hurtigt i vejeret og så brænde ud.

Og jeg har været oppe i det høje gear før. Så jeg ved med mig selv, at jeg kan komme der op, når det skal være.

Så jeg regner med at stige i vægt, gentagelser og km stille og roligt mod januar måned.

Link to comment
Share on other sites

Et råd herfra:

Spis noget mere. Tag nogle kilo på som du egentlig godt kunne undvære i din dagligdag så du ikke starter med at være totalt trimmet, hvilket du umiddelbart er med din vægt kontra højde. Hvis du starter forløbet med meget lav fedtprocent kommer du til at mangle noget at tære på when the going gets tough.

Ideen med stenalderkost er ganske fin, men det kan være svært at tage på i vægt når du spiser så clean. Og de rationer du kommer til at spise når forløbet starter er på ingen måde stenalder orienteret, og du kan komme ud for at din mave får alvorlige problemer med den slags mad.

Du må gerne have lidt flæsk på sidebenene når du starter, det skal nok ryge væk igen når intensiteten stiger på kursus og når kcal indtaget falder.

Så: "Dont be too skinny to win it"

Bare min mening.

Link to comment
Share on other sites

Hej Martin!

Det er nogle gode punkter du kommer med der, dem vil jeg helt sikkert tage i betragtning.

Som du selv nævner, kunne jeg sagtens komme ud for, at det ville give maveproblemer, hvis jeg pludselig ændrede kost midt under optagelsen - så tak for info.!!

jeg tror jeg vil begynde at gaine lidt ekstra til sidebene, når jeg nærmer mig optagelses forløbet.

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 41

Stille uge.. Fik slet ikke opfyldt mine march krav for denne uge..

Det lader til, at jeg har løst min springer knæ problem.. Så det er også skidt godt.. kan jeg begynde at løbe igen. ! det som jeg elsker det meste!

Mandag - Fri

Tirsdag - Squat (50x8x5, dødløft 50x8x3 + det løse, mave, skulder.

Onsdag - Fri

Torsdag - Fri

Fredag - Styrketræning - Ben, ryg, mave og skulder. + 10x50 baner crawl.

Lørdag - 20 km cykel - 4 x fartlek.

Søndag - 2 timers badminton.

Krav til Uge 42.

Vil prøve at se, om jeg ikke kan få sneget nogle ture igennem med den sæk på ryggen. Og så evt. begynde at løbe igen for at se, om jeg nu også i virkelig har løst gåden til springer knæ!!

Link to comment
Share on other sites

Mht. dit springerknæ som du umiddelbart tror er væk (forhåbentligt er det også!) så ville jeg ikke begynde med løb allerede så tidligt i forløbet, hvor du nu ikke kan mærke noget. Jeg har selv døjet med det i mange mange måneder, og til det kan kun siges "Slow is smooth, smooth is fast". Brug hellere den første tid på decideret genoptræningsøvelser som styrker din VMO(læs=Knæstabilisator)

.... så faldt jeg lige over denne sætning i uge 37 "Mit springer knæ kunne jeg også fornemme igår, da jeg løb trappe interval med rygsæk".... Der er i den grad en ligning her der ikke kan gå op! Hvis du mærker det mindste til dit problem, så er én ting at give den gas med trappe interval, men at gøre det med rygsæk ovenikøbet :crybaby: Nu kender du din krop bedst selv, men jeg kan da kun frygte på dine vejne, at det går galt.

Du har stadigvæk rimelig tid indtil januar til at komme i form og blive klar både mht. genoptræningen og alt andet. Men hvis du udfordrer dit knæ og pådrager dig en mere alvorlig udgave af dit springerknæ, så kan 4mdr sagtens vise sig at være alt for lidt til at blive klar igen.

....ikke mere medlidenhed herfra :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 42

Har vist holdt lidt fri denne uge 42. Var meget tæt på, at melde mig selv til vejle Ådal 5 km'er og se, hvordan formen lå, men fornuften nåede dog at indfinde sig, så jeg ikke risikerede at forværre skaden af springer knæet. Det blev også kun til en enkelt march tur, havde ellers planlagt at gå hjem igen der om søndagen, altså i går, men det blev ikke til noget, hjalp til hjemme på gården og så var energien der lige pludselig ikke. Og tænkte, at det ville være spildt tid, hvis jeg gav mig i kast med at rande hjem igen i forhold til formen. Min træning står lidt stille for tiden, jeg ved sørme ikke lige, hvad der sker.. Så der skal arbejdes nogle faste rutiner ind nu her den kommende tid!

Mandag - 20 km på landevejs cyklen.

Tirsdag - 10 km

Onsdag - 10 km

Torsdag - Fri

Fredag - Fri

Lørdag - 35 km cykel - rolig tur

Søndag - 10 km march M. 20 kg

Krav til uge 43.

Er lidt i tvivl om, jeg skal satse på de lange marchture med færre kilo eller de kortere turer, men flere kilo - synes helt klart de kortere turer er bedst. måske et mix mellem de 2? - og så bygge på derfra.Denne uge satser jeg på 2-3 march ture, af 6 og 10 km M. 20 kg.

evt. suppleret med lidt meget let løb, som jeg ikke fik gjort til en realitet i sidste uge. 1-2 svømmepas af 2-3 km.

og en enkelt dag, hvor jeg får styrketrænet.

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 43

Har næsten nået alle de delmål jeg satte mig for at realisere for denne uge - så fantastisk gået!

I lørdags satte jeg mig for, at skrive ned, hvilke mængder kalorier jeg egentligt indtager på et døgn, og jeg må ærligt indrømme, at jeg var i chok... nåede help op på 19882 KJ svarende til ca. 4800 Kcal fordelt på 122,5g protein (10,47 %) - 726,5g. kulhydrat (62,11 %) - 143,5g fedt (27,4 %)

Tirsdag, hvor jeg vi løb en cooper test, var jeg noget skeptisk overfor, taget i betragtning af mit springer knæ. Jeg kunne svagt fornemme det, men ikke nok til at jeg ville overveje at afbryde løbet.

Har over de sidste par uger, massageret det inflammatorisk sted og oplever tit, at lortet hæver op.. det skal lige siges, at i sommers da det var slemmest, kunne jeg mærke det, selv når jeg gik.

Mandag - Svømning: 1000 meter crawl - Tid ca. 20 min.

1000 meter brystsvømning - tid ca. 20 min.

Tirsdag - 3.05 km løb på 12 min @ 4:00 pace - 178 BPM - 89 % HHR

Onsdag - 30 min restitutions cykling

Torsdag - 5.4 km March M. 20 kg på 01:02 timer.

Fredag - styrketræning - Legpress, ryg og mave.

Lørdag - Fri - den dag hvor jeg indtog 4800 kcal.

Søndag - 10 km march M. 17 kg på 02:01 time.

Krav til uge 44.

jeg vil satse på at få løbet i O-klubben i OK vejle.

Samt få gået 2-3 marchture og svømmet og styrketrænet 1-2 gange.

Jeg vil fortsat blive ved med at massagere mit springerknæ og resten af kroppen. Bruger lige nu en hård squash frugt og en gammel stok til at give mine lår nogle tæsk (massage) - hidtil har jeg brugt en medium hård foam roller... men det er bare ikke tilstrækkeligt længere. så nye tiltag må gøres!

jeg prøver også stadig, at finde en god løsning for at lave et icebath hjemme på mit badeværelse.. hvis i derude har nogle gode tips, må i meget gerne dele dem !!

Edited by Tægen
Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 44

Så er uge 44 overstået og jeg er i fuld gang med at holde fri her Mandag.

Fik løbet i O-klubben, så første flueben sat. Desværre blev der holdt lidt for meget fri onsdag og torsdag, grundet ømme ben .. så det blev kun til en enkelt marchtur. Sad ellers torsdag aften og overvejede stærkt om jeg skulle rande en tur..

Jeg massager stadig springerknæet .. det bliver bedre, fornemmer ikke længere smerte, når jeg massager det, ellers, ømme punkt. Jeg er begyndt at køre en masse udstrækning, havde en kammerat, som sagde, at for hver time man trænede, skulle man også ca. bruge en time på udstræk.. ved ikke helt om den holder.. Men udstrækning brugte jeg ca. 2 timer på i uge 44. Og synes det giver godt til fleksibiliteten.

Mandag - Fri

Tirsdag - 3 km løb

Onsdag - Svøm: 1000M crawl 500M bryst. lige efter svøm, var det ind og styrketræne ( ben, ryg, mave og skulder)

Senere på dagen - ude og løbe 5 km - roligt tempo.

Torsdag - Fri

Fredag - Fri

Lørdag - O-løb - mellem svær rute - 6.4 km M. 13 poster - sammenlagt blev der løbet 10 km.

Søndag - 10 km march + 18 kg oppakning - alle 5 bakker blev der sprintet op ad. - ca. 500meter sprint i alt.

Krav til uge 45

Løbe O-løb Tirsdag, lørdag og måske torsdag. 1-2 marchture, formentligt kun en enkelt, denne uge, pga. de 2-3 O-løb

Jeg har købt en Rumble Roller - http://shop.denintelligentekrop.dk/product.asp?product=4325. Den sidder jeg og venter på lige nu, den skulle gerne snart være her! -glæder mig helt vildt til, at se om den faktisk tilfredsstiller mit behov for dyb selvmassage!

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 45

Fik prøvet min nye Rumble roller og må tilstå, at den bestemt lever op til mine forventninger..! Det gør sørme naller, at bruge den.. og har ligefrem blå mærker, efter, at jeg har brugt den i en 15 min's tid - voldsomt! Fik også brugt en god 2 timer på at stretche den unge krop!

Fik løbet 2 x orienteringsløb og en enkelt dag, hvor jeg kørte styrketræning og svøm ... og det er egentligt det.. sidder her til aften, og overvejer om jeg skal traske afsted på en marchtur.. men har ømme lår efter squat' træningen... stadig!

Mandag - Fri

Tirsdag - Nat O-løb 5.2 km tilbagelagde 5.6 km. Var mit første Nat o-løb og gik slet ikke som forventet.

Onsdag - Fri

Torsdag - Styrketræning - Kørte tabata squat med 30 kg + egen krops vægt (70 kg)

20 gentagelser, med 10 sekunders pause i alt 4 x 20. Til slut, 60 kg x 20 gange

Fredag - Fri

Lørdag - O-løb. 6 km - svær rute. fandt alle 21 poster - tilbagelagde 9.8 km. Ville lege karlsmart og krydse skov arealer for at spare tid, men resulterede blot i, at jeg endte et helt andet sted. så tabte en halv time på at find mig selv igen.. Total amatør! :smilerock: Men overall, så synes jeg O-løb er en super fed sportsgren!

Søndan - Fri

Krav til uge 46

SSR mener at jeg skal bruge mere tid på 2 Cm hærkort i stedet for skov orientering. Så vi må ud og ligge nogle ruter, som vi kan teste hinanden på!

Har i nogle gode ideer til en evt. måde at lave egen O-march på, så kom endelig med nogle forslag..!

Evt. få gået en O-march.. Tror dog ikke, at det kommer til at ske.. Men vi ser!

Få styrketrænet en enkelt gang - full body! Løbet O-løb på lørdag og så ud og gå med tægen Søndag, her vil jeg satse på en god 17 km M. 15-17 kg. formentlig.

Jeg ville gerne begynde at træne hver dag, men som det ser ud lige pt.. Vil min kære krop ikke tillade det.. Er stadig øm efter squat.. så det tyder på, at det ikke bliver foreløbigt.

Link to comment
Share on other sites

SSR mener at jeg skal bruge mere tid på 2 Cm hærkort i stedet for skov orientering.

De har ret, men ikke fuldstændig ret. Da man primært bruger 2 cm er det jo vigtigt at kunne bruge dem og forstå dem. Al orientering handler jo om at kunne for kort og virkelighed til at stemme over ens, og samtidig kunne vælge den hurtigste vej uden at "bumme". Når det kommer til o-teknik er klassik o-løb den bedste måde at forbedre sin teknik, så sålænge at dine o-evner ikke er i top skal du stadig ligge et fokus på klassiske o-løb og dermed og deltage i o-træning/konkurrence. Min påstand: Top oløbere kan uden problem navigere på 2cm kort, ja sågar bedre end de folk der bruger dem til daglig.

et tænkt eksempel:

Person A og B er fra start lige gode til at orientere og løber lige stærkt. A vælger at træne mere o-løb, mens B gir den gas med løbetræning. A blive bedre til at orientere og lidt bedre til at løbe, mens B ikke bliver bedre til at orientere med noget bedre til at løbe.

A og B skal løbe en 3km o-konkurrence. A løber banen på 3.5km og med 14km/t. B løber banen på 3.7km og med 15km/t, og står stille i 20sek for at orientere.

Når hvem er så hurtigst?

A bruger 15min. B bruger 15min og 8sek.

En meget lille forskel eller?

Lad os antage at de har samme løbeøkonomi, derfor forbruger de samme mængde energi pr. 1km. Altså er A ikke bedre lidt hurtigere, men også bedre til at spare på energien, hvilket er en fordel, da man ikke skal regner med at få særlig meget at spise.

Jeg vælger personligt at træne som person A. A bliver jo også bedre til at løbe uden for stier, hvilke er en hel anden måde at bevæge sig på.

Link to comment
Share on other sites

Tag hærkort og læg en masse punkter ind på, feks skov hjørne og trask så ud til det osv. Hvis du har en makker så giv hinanden koordinatet til næste post og naviger så derhen.

Hej 321!

Helt sikkert! det var en fremragende ide!

Den blev helt sikkert taget i brug!

Vh Martin!

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 46

Fantastisk uge! Har konstrueret mit eget lille ben workout program, som jeg laver hjemme på stuegulvet, den spiller max! kan mærke at Test'en stiger + at jeg er helt smadret efter 30 min nonstop !

Programmet består egentligt bare af nogle øvelser, som man efter min mening, bruger når man er ude og løbe eller gå march..

kombinationen af 321's forslag, og min gale ide, mundede ud i, at jeg fik et lift af min faster, ud til et vilkårligt sted hun valgte, og så skulle jeg finde mig selv og så tilbage så hurtigt som muligt, uden brug af veje. Stødte på mange folde/indhegninger, tænkte sq, at det nok ikke var den bedste ide, at havne i midt i en flok gale kører med en sur tyr.. Men der var virkeligt mange indhegninger omkring Jelling!! tog chancen og fik smidt sækken over et vilkårligt hegn og mig selv efterfølgende.. endte selvfølgelig inde hos nogle ikke så venlige heste, hvor jeg måtte løbe det bedste jeg havde lært, og i et klovne spring, hen over hegnet!

Mandag - March - 25 kg i sækken, alt i alt, oppe og veje 100 kg. 5.5 km - tid 01:09 timer.

Tirsdag - Fri

Onsdag - Bentræning - tid Ca. 30 min nonstop! kan knap gå ud i badet, efter!

Torsdag - 10 km cykel + sprint og ad mankebjerg bakken i vejle @ tid: 4:29 min. 165 BPM - 82 % HRR - avg. speed 15.11 km/t

Fredag - Bentræning - tid. 30 min nonstop!

Lørdag - roadcyling - rolig 35 km på 01:34 timer. Senere på aftenen O-march - blev kørt ud til en unknow punkt, smidt af. tilbagelagde 8.41 km på 02:11 timer tilbage til gården. Vægt i tægen - 16 kg.

Søndag - rolig 10 km cykel.

Uge 47..

Næste gang jeg går Nat O-march, vil jeg gerne op og gå en 12 km. Men med samme antal kg. Det er alligevel noget andet og hårdere over, at gå i en pløjemark, og op og ned ad bakker. Tirsdag og Lørdag, skal mig og kammi ud og løbe noget O-løb med klubben. sidste gang tabte han sin tap til at registrere poster med, eneste årsag til at jeg vandt, slatten! - mål, at slå hans tid!

Regner med at gentage noget hjemme bentræning 2-3 gange - det sparker max røv..!

Link to comment
Share on other sites

Skal til Fortest den 18-20 januar.. og døjer stadig lidt med springerknæet..

Var ude og løbe O-løb idag ca 10 km.. og fornemmer stadig springer knæet.. Det er bare ikke godt!! Løber først igen, den 4 december.. håber, at de næste 10 dage, kan få inflammationen til at forsvinde, så når jeg næsten gang er ude og løbe, at der ikke er nogen smerte overhovedet!

Den ømme knude oppe på låret, som jeg har massageret, har flyttet på sig.. den går længere op ad låret nu.. lidt mærkeligt :hmmm: ....

Kunne være jeg skulle hoppe til kiropraktor og se om de kan ordne det med noget behandling.

Link to comment
Share on other sites

Ugen der gik - uge 47

Stille uge.. lysten til at træne har ikke rigtig været der..

Mandag - fri

Tirsdag - Cirkeltræning og lige efter, 8 km O-løb - nat.

Onsdag - fri

Torsdag - fri

Fredag - Fri

Lørdag - Oløb - 10 km ca. fandt 16/18 poster - det gik ikke så godt og min kammerat slog mig big time denne gang !

Søndag - Fri

Krav til uge 48.

Det må komme lidt senere.. Lysten til at logge er lidt lav for tiden..

7 uger til optagelsesprøve - glæder mig !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share