Træningspartner København


Rysse
 Share

Recommended Posts

Hej venner

Jeg synes af og til jeg oplever folk som skriver herinde og på andre forum om hvordan man finder en træningspartner. Løsningen har som oftest været selv at tage kontakt til folk i centeret, men nu har nogen venner og jeg forsøgt at lave en anden tilgang til emnet.

Vi har lavet en gruppe på facebook og håber dermed at man vil kunne mødes på kryds og tværs i de mange centre i København og den vej få en eller flere træningspartnere, som gør at man kommer af sted til sin træning og at man i højere grad kan optimere sin tid når man er der.

Hvis du har lyst til at hjælpe vores gruppe på vej og synes det er en spændende idé vil det være fedt hvis du gider at ”like” siden og måske dele den på din egen væg. Det kan også være du selv står og mangler en partner til din spinningtime, eller styrketræning, så skriv endelig et indlæg på siden – det vil vi blive glad for :hands:

I kan besøge siden her: https://www.facebook.com/TraeningspartnerKobenhavn. (ja, vi har kaldt gruppen for københavn, da vi forestiller os det er her der er den bedste chance for folk til at finde sammen)

Tak for din tid!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share