Er dette den rette vej at gå?


jacoustic
 Share

Recommended Posts

Hej

Lysten til at tabe sig har meldt sig og jeg har været så småt i gang i en uges tid nu. Tvivler dog lidt på om jeg om jeg gør det rigtigt og ville gerne høre jeres mening :)

Før jeg lister dagens måltider skal det siges at jeg ikke, de sidste mange år, har haft faste spisetider og har indtaget en hel del hurtigmad/junk

Vejer pt 93.4 kg er 187 høj og alderen rykker tæt på de 30, er 27 år :)

Tvivlen går ikke på om jeg for tabt mig, for det gør jeg, men om jeg får for lidt at spise. Er meget aktiv i mit job. og er begyndt at løbe/træne hver anden dag (sådan cirka :)

Morgenmad kl. 04:30

200 gr salat (Iceberg, Agurk, Peberfrugter, Hasselnødder og valnødder samt en lille smule dressing)

2 stk rugbrød med 2 skiver kyllingebryst (pålæg)

Mellemmåltid kl. 09.00

200 gr råkost (gulerødder, rosiner og citronsaft)

Middagsmad kl 12.00

200 gr salat (Iceberg, Agurk, Peberfrugter, Hasselnødder og valnødder samt en lille smule dressing)

2 stk rugbrød med 2 skiver kyllingebryst (pålæg)

Mellemmåltid kl. 09.00

200 gr råkost (gulerødder, rosiner og citronsaft)

Aftensmad kl 18.00

250 gr fuldkornspasta med kødsovs (selvfølgelig fedtfattigt kød og ca. halvdelen af hver)

200 gr salat (Iceberg, Agurk, Peberfrugter, Hasselnødder og valnødder samt en lille smule dressing)

Aftensnack kl 21.00

1 stk banan + lidt nødder

Der bliver selvfølgelig drukket en hel del vand i løbet af dagen...

PS: Lidt kedelig dagmenu, men der går nu ok :)

Edited by jacoustic
Link to comment
Share on other sites

spis nogle flere grøntsager. Stop et kilo grøntsager i din kødsovs så mætter den bedre og den rækker også meget længere. I det hele taget så spis noget der mætter noget mere. Iceberg salat og agurker er ikke i den mættende kategori. Ting med masser af fibre i, som rugbrød, grøntsager, grove havreprodukter (her tænkes der havregryn) er ganske gode.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share