Nemt og hurtigt mellemmåltid


WannaBeTri
 Share

Recommended Posts

Hej

Nogen dage kan jeg spise en hel hest :dropjaw: .

For at holde mig fra firmaets "store frugtkurv" (Chokoladeskufferne :rolleyes: ) har jeg lidt kiks, müslibar og rosiner liggende i min egen skuffe, men jeg kunne godt bruge nogen ideer til at udvide sortimentet. Jeg har selvfølgelig frugt og en madpakke med hver dag. Ud over det vil jeg gerne have lidt i reserve, så det skal være noget der er pakket ind fordi vi nogen gange har mus på kontoret og fordi jeg ikke vil spise af det hver dag. Der skal selvfølgelig ikke være for mange kalorier i og så må det godt fylde lidt i maven. Jeg er ikke til nødder, mandler o.l og jeg er slet ikke til hjemmelavet tingeltangel, uanset hvor nemt og smart andre syntes det er, liiiige at bikse noget sammen.

Nogen forslag?

Jannie

Link to comment
Share on other sites

Gulerødder. Rød peber. Broccoli.

Det undrer mig at du spiser müslibar, rosiner osv. hvis kravet er lavt kalorieindhold.

Øhhh... har du læst mit indlæg??

Et af kravene var et det skulle være pakket ind. Det skal også være holdbart. Altså kunne ligge mange dage i skuffen, da det ikke er hver dag jeg jeg har behov for mere mad end det jeg har haft med (frugt og madpakke)

Jannie

Link to comment
Share on other sites

Diverse former for knækbrød måske? Jeg kan godt lide wasas kanelknækbrød, da de også er lidt som en sød snack. Men når du nu ikke vil lave noget hjemmelavet, er det måske bare gå en tur i et større supermarked og gå hylderne igennem for idéer? :)

Link to comment
Share on other sites

Kiks, müsli og rosiner indeholder næsten kun kulhydrater, så den bedste udvidelse af sortimentet må være med proteiner. Med dine krav til indpakning og holdbarhed kan jeg kun komme i tanke om proteinbarer, men de fås til gengæld også i mange varianter,både m.h.t størrelse og smag.

Link to comment
Share on other sites

Knækbrød var en god ide. Vi har faktisk en dåse til formålet. Så er de da pakket ind :-) Proteinbaren spiser jeg efter træning.

Jannie

At du spiser dem efter træning behøver vel ikke at betyde at de ikke også kan indtages på job?

Gulerødder kan holde i mange dage og være pakket ind. Skræl dem, put dem i en alm 4L frysepose, fyld lidt vand i og slå en knude. Bom, så kan de sagtens ligge der i nogle dage af gangen.

Jeg tror det er bliver svært/umuligt at finde noget decideret kalorie-let som opfylder dine krav.

Link to comment
Share on other sites

Øhhh... har du læst mit indlæg??

Et af kravene var et det skulle være pakket ind. Det skal også være holdbart. Altså kunne ligge mange dage i skuffen, da det ikke er hver dag jeg jeg har behov for mere mad end det jeg har haft med (frugt og madpakke)

Jannie

Dine krav udstråler dovenskab og er derfor for så vidt ligegyldige.

At tage en pose gulerødder med hver dag ville absolut være en god ide.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_04042015

Mørk chokolade 70-85% er mættende mellemmåltid. Flere producenter laver dem i mindre stykpakker. Selv vægtkonsulenter anbefaler mørk chokolade. Som eftermiddagssnack kan det bringe appetitten til aftensmaden i fare. Sundere end andre forsukrede snacks.

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share