Træningscenter i Kbh NV, Brønshøj, Vanløse


Psygurd
 Share

Recommended Posts

Hej!

Da jeg skal flytte lidt nordvest på, leder jeg efter et nyt træningscenter i overnævnte område. (Kbh NV, Brønshøj, Vanløse).

Jeg styrketræner ret seriøst, så det er vigtigt for mig at styrketræningsfaciliteterne er i orden. Cardio udstyr er sekundært, men en plus! Holdtræning, wellness etc. er underordnet. Hjernedødt høj narko musik er et minus.

En god kultur hvor folk er høflige over for hinanden og rydder op efter sig selv er også vigtigt :-)

Jeg har søgt lidt på google, men synes ikke jeg finder noget der rigtig springer i øjnene. Har kigget lidt på Grøndal centeret, men har lidt svært ved at gennemskue præcist hvilke faciliteter der er der og hvilket prisleje.

Der ligger nogle fitness world, fitness DK etc. centre i området, men har ingen erfaring med denne type træningscentre, men har meget på fornemmelsen det ikke er hvad jeg leder efter! Har du erfaring fra et af centrene i ligger i nævnte område vil jeg blive glad hvis du kan komme med et par kommentarer omkring dette :-)

Hvis du kender et center der lige kræver at jeg cykler en ekstra km vil jeg også meget gerne høre mere!

Lad indlæggene regne ned over mit topic! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share