Kvinde; kost og proteinpulver


jbj123456789
 Share

Recommended Posts

Hej alle mol'er :-)

Nu har jeg forgæves søgt og ledt efter svar på mine spørgsmål. så nu håber jeg i kan hjælpe mig.

Jeg er 18 år, 157 og vejer omkring de 60 kg.

Jeg er en standard krop, men vil godt have en mere trimmet krop, og det er her jeres hjælp kommer ind.

Jeg spinner, bokser, styrketræner, løber og andet 4-5 gange om ugen, så det er ikke det der er problemet, men jeg er kommet til det punkt hvor jeg står stille både med vægten og formen.

Jeg vil nødvendigvis ikke tabe mig, for vil jo ikke miste muskelmasse.

Jeg har tidligere brugt proteinpulver, da der ofte går et par timer eftet træning til jeg er hjemme, men synes jeg fik en uren hud af det - er det nogt i kender til? og kan i eventuelt anbefale noget andet? jeg brugte noget der hed whey 80 kan jeg mindes.

Også min kost er jeg gået lidt i stå med. Jeg havde en periode hvor jeg cuttede alt der hed brød, ris og pasta fra - men er gået i stå og løbet tør for ideer. Så håber der var nogle kloge mennesker herinde der kunne komme ideer med en god sammensætning af en kost med hensigt på større muskelmasse :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share