Lidt motion vægttab.


Michael1337
 Share

Recommended Posts

Hej Motion Online :)

Hej allesammen, jeg er en dreng på 15 år, som er cirka 125 kg. Jeg synes selv, jeg er en kreativ fyr, som elsker at spille fodbold, men bliver træt af at løbe. Og jeg kan også godt lide at spille computer, bruger næsten min dag på det.

Men jeg har nogle problemer, som jeg gerne vil ud med. Jeg har ikke mange venner, der tager til Motion Centret, eller vil spille fodbold med mig, jeg synes jeg er overvægtig til at spille i et fodbold hold! Jeg har ikke så meget styr på kulhydrater.. Nogle gang tænker jeg, kan jeg ikke tabe mig, ved at lave noget hjemme? Fx. Sjippe eller noget ligne? Jeg kan ikke lide at tage til motion center alene.. Jeg kan meget godt lide at dyrke motion, med nogle der er overvægtige som mig. Når jeg kigger mig selv i spejlet, synes jeg, at jeg ikke har nogen mave.. Men er meget bred, eller sådan firkantet..

- Jeg bor i Århus, så ville være meget rart, hvis i kunne komme med nogle idér, til hvor jeg kan dyrke motion, med andre overvægtige :) (Helst tæt på Århus) :)

- Fortsat en go' jul! :)

Edited by Michael1337
Link to comment
Share on other sites

Du troller vel ikke?!

I fald du ikke gør. Snak med dine forældre få proffesionel hjælp til at spise sundt og omlægge dine kostvaner. Det er vigtigt du har opbakning fra hjemmet. Hvis du har lyst til fodbold så meld dig endelig ind i en klub, du er ikke for overvægtig til at spille på et hold.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share