Strækmærker på armene.


APKS
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg står med et stort problem, som jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig.

med. Jeg har trænet i et par år efterhånden (2-3 gange om ugen), men begyndte i september at træne 5 gange om ugen. Efterfølgende er jeg begyndte at få en masse strækmærker på mine biceps. Langt flere på venstre end højre. Dette har gjort at jeg de sidste par uger, har været utrolig umotiveret mht. min styrketræning, da jeg er bange for at "skaden" forværres.

Jeg ville derfor høre, om i kan give mig råd til min fremtidige træning, for at undgå flere af disse mærker. Er der en særlig måde jeg skal træne på, og kan jeg evt. bruge noget salve eller lign. som kan hjælpe på det?

Jeg håber i kan hjælpe mig med mit problem :)

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen.

Jeg står med et stort problem, som jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig.

med. Jeg har trænet i et par år efterhånden (2-3 gange om ugen), men begyndte i september at træne 5 gange om ugen. Efterfølgende er jeg begyndte at få en masse strækmærker på mine biceps. Langt flere på venstre end højre. Dette har gjort at jeg de sidste par uger, har været utrolig umotiveret mht. min styrketræning, da jeg er bange for at "skaden" forværres.

Jeg ville derfor høre, om i kan give mig råd til min fremtidige træning, for at undgå flere af disse mærker. Er der en særlig måde jeg skal træne på, og kan jeg evt. bruge noget salve eller lign. som kan hjælpe på det?

Jeg håber i kan hjælpe mig med mit problem :)

Dont eat vegestables

Link to comment
Share on other sites

Ved der eksisterer strækmærke creme til gravide. Min kammerat brugte det og syntes det hjalp.

Men de strækmærker jeg har fået har jeg bare ladet være. De er der som bevis på man er vokset, og er det ikke

meningen med træning? Og synes de stille og roligt bliver blege og se ligger man ikke så meget mærke til dem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share