OL vægtsæt


Puffer
 Share

Recommended Posts

Hej,

Nu skal jeg sku til at investere i et ordentligt vægtsæt til min drøm om et "garage gym dungeon" at træne. Dejlig forandring til fitnesscentret håber jeg.

OL vægtsæt er vel det første man skal anskaffe sig?

Så det billigste OL sæt jeg kunne finde (måske ledte jeg ikke længe nok) er det her

http://www.matsuru.dk/acatalog/Online_Kata...tudstyr_27.html

Selv om prisen forvirrer lidt: pris: kr 2.796,00 / 391,44 Euro kr 3.495,00 / 489,30 Euro Incl. Moms.

Er det et godt sæt eller skal man bruge flere penge tror i for ikke at ende oppe med noget made in taiwan, der holder et år?

Puff'

Link to comment
Share on other sites

det er sådan et sæt jeg har jeg anskaffede det fra BM-Fitness og jeg kan se hans navn også er på den side du lige har givet et link til

det er et udemærket sæt

hvad koster det synes også prisen er lidt forvirrende

www.bm-fitness.dk der kan du selv se det er samme billede de bruger til deres ol-sæt

Link to comment
Share on other sites

Det der sæt hos BM-fitness er vel næppe med gummi-skiver..

Er det nogen der kender et sted hvor man kan købe et sæt med stang i eleiko-dimensioner og gummi-skiver til rimelige priser..

Irommind i usa har et fedt sæt, men det koster vel doppelt så meget bare at få det fragtet til danmark.. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share