Going Ultra: Ain't Nothing To It But To Do It


UltraRunner
 Share

Recommended Posts

Efter længere tids overvejelser opretter jeg hermed en logbog - bum!

Jeg har i et lille års tid fulgt med på sidelinjen i en del logbøger herinde - i særdeleshed dem, der omhandler løb.
Jeg har et par maratonløb samt et enkelt ultraløb i bagagen - og har i den forbindelse fundet ud af, at det for mig først bliver rigtig sjovt, når jeg rammer 50km!

Logbogen her vil derfor primært omhandle løbepas, men jeg vil også inkludere styrketræning for at opbygge en god grundstyrke - for jeg skal være ærlig at sige, at der er klare forbedringer at hente i såvel min muskelmasse som fedtprocent :rolleyes:

Dette var et meget kort oplæg - i løbet af weekenden vil jeg komme med en lidt grundigere introduktion til, hvordan jeg har planlagt min træning det næste stykke tid. Helt specifikt vil jeg selvfølgelig også komme ind på, hvilke løb jeg går efter at deltage i her i 2013.

Så følg endelig med; det bliver helt vildt hyggeligt, helt vildt hårdt og med helt vildt mange musikindslag :yo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share