træning når man har smerter


jeromaka
 Share

Recommended Posts

Er der nogen herinde som har nogle forslag eller kender til noget godt træning, når man er ramt af betændelsestilstand i hele kroppen, og derfor har MANGE smerter, og til tider ikke kan holde ud at sidde, gå, stå, ligge?!

Har fået nogle øvelser hvor jeg skal ligge på rygge og bøje det højre ben op mens jeg holder på knæet med hænder i ca. 20 sek, så skal jeg tage det længere til venstre og gøre det sammen, og så helt til venstre. Bagefter skal jeg tage mit venstre ben og mod højre.

En øvelse hvor jeg også ligger på ryggen, tager maven ind og løfter bækkenet op i 20 sek, det skal jeg gør en 5 gange gerne mere.

Men det gør jo sindsygt ondt og jeg er så træt bagefter at jeg kæmper for ikke at falde i søvn.

Link to comment
Share on other sites

systemisk infektion? helt anden boldgade, her gælder de gængse regler ikke (har en kammerat som har en far der har haft noget der ligner det du beskriver) .. Det bedste råd jeg kan trække er at hvis lægen har 'opgivet dig' og smidt dig på smertestillere og antibiotika der ikke virker, så er det tid til at tage ansvar for lortet selv... jeg ville prøve *alt* inkl. de alternative for at prøve at komme sådan en til livs.. få en kopi af din journal, gå videnskabligt til værks, søg i de offentlige artikel baser, find ud af hvor videnskaben er nu og på vej hen. Du kan med garanti finde mennesker på nettet som har haft det samme som dig OG kommet videre... hvordan gjorde de det .. osv.. bare ikke give op :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share