Trænings program - Opbygning


Jonas Børgesson
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg har det evige problem med at jeg er rigtig skovl til at huske de øvelser jeg skal lave osv.

Så jeg tænkte på om der ikke var en venlig sjæl der ville hjælpe mig med at sammensætte et program for mig?

Jeg tænker man kan sammensætte så man kører det i når alle muskelgrupperne over 2 pas, hvor man så repetere de 2 pas to gange om ugen.
f.eks. pas 1: bryst, ryg, biceps etc. 2. skulder, ben etc,
Det skal siges at jeg ikke ved alverden om sammensætningen af øvelserne, så det skulle ikke komme bag på hvis de øvelser ikke passer sammen, men så hjælp mig. Til hvert træningspas vil jeg så også køre mave træning og noget cardio træning.

Håber virkelig i vil hjælpe mig, og i gider hjælpe mig at strikke et program sammen, gerne et simpelt et der virker, og måske endda med billeder af øvelserne hvis det ikke er for meget at forlange :D

På forhånd tak :D

Det skal siges jeg er udlært kok, så det med kosten skulle der gerne være styr på :D Er en høj knægt på 198cm høj og robuste 125 kg :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share