Træningspartner synes i KBH


SHL79
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg søger en træningspartner til styrketræning og evt. kortere løbedistancer.

Jeg er 34år, 190cm og 94kg. Jeg har styrketrænet i 17år er udd. fys 4½år og personlig træner 12år.

Mine mål er at komme tilbage til gammel form:

125kg bænkpress x 6

flat chest press 55kg dumbbell x 6

Pullup 3x15

jeg squatter 150kg x 6 pt og går ikke højere op pga knæ (løb et maraton 13 år siden i dårlige sko,,, say no more)

dødløft er helt klart min nemisis, så kører meget teknik og bliver mere smedig i processen så har ikke noget mål endnu.

dips 60kg weights + bodyweight x 6-8

og så løbe 5 km på under 20 min. (den bliver hård)

Når det er sagt så søger jeg som sagt en træningsPARTNER og ikke en jeg skal oplære så ser helst at vedkommende har 5-6 år erfaring i styrkeløft, ved hvordan man spotter og vigtigst af alt kommer til tiden og aflyser ikke.

Jeg træner i diverse større, nærmere kan vi skrive i på en mail. Men skriv hvis du har interesse i at give den gas og stå klar her til sommeren og fremover, så skriv en mail til mig og vi tager den derfra. skriv lidt om din egen træning, mål etc..mand/kvinde er ligemeget, men igen jeg forventer du har teknik og erfaring. Kan godt læse jeg lyder lidt hård, har masser af humor og tager spas. men træning er first prio.

kom frisk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share