Intenst løbeprogram


kean8755
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en dreng på 14 år, som søger et løbeprogram til sommerferien, med høj intensitet og stor forbrænding.

Formålet er at tabe det sidste mavefedt.

Jeg har længe prøvet at tabe mig på maven, og er også kommet af med det meste, men jeg mangler lige den sidste lille dele, nederst på maven.

I hverdagen træner jeg karate og styrketræning, så min form er nogenlunde i orden.

Link to comment
Share on other sites

I forbindelse med det at ville tabe sig, er kosten nok det vigtigste at kigge på. Hvis det kun er en lille delle på maven, er det jo ikke ret meget du mangler at tabe dig, så en mindre omlægning i kost eller træning, for at øge den negative kaloriebalance burde det kunne gøre det.

evt. tag et kik her

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/vaegt_og_fedtprocent/beregn_dit_vaegttab/

Nb det der med at tabe sig den sidste mavedelle, er et fordi fleste ret svært projekt, og mange mennesker indtager ubevidst mere mad når de træner mere(forbrænder mere). Det der med helt flad mave uden delle er projekt som for de fleste kræver en indsats, også med kost/kalorietælling.

Link to comment
Share on other sites

Tak for dit svar! :)

Men grunden til et intenstløbeprogram, er nemmelig grunden som du selv siger oppe i dit svar, at det kræver en omlægning i mit træningsprogram for at tabe mig det sidste.

Jeg spiser genaralt meget sundt, og det eneste jeg sådan lige kan skære ned på der, er hygge med vennerne, hvilket jeg også har tænkt mig.

Men jeg er simpelthen bare kommet frem til den konklusion, at det må være for lidt konditionstræning og der med en for lille forbrænding, i en normal trænings uge for mig.

-og så vil jeg også meget gerne nå det i den 6 ugers sommerferie da jeg ikke har mulighed for at løbe i samme omfang efter pga. af karatetræningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share