At komme i form loggen.


PRA83
 Share

Recommended Posts

Hej MOL Forum.

Efter at have forsømt min krop i lidt for lang tid, syntes jeg det er på tide at komme igang med at træne igen, og få fjernet den mindre bodegamuskel som jeg efterhånden har fået bygget op igennem min tid som studerende.

Mit mål med loggen er at komme igang med en fast træning, samt at kigge på hvordan jeg kan komme til at spise sundere, end jeg hidtil har gjort. Så m.a.o er dette en trænings- og kostlog, for en gut på 29 som har forsømt det sunde liv, lidt for længe.

Jeg har tidligere dyrket vandpolo i et års tid, men dette er efterhånden ved at være en 5-6 år siden, og jeg af flere omgange efterfølgende forsøgt mig med træning i fitnesscentre med varierende held. Men nu syntes jeg at det skulle til at være noget jeg gør for alvor.

mit første mål er at komme til at træne mindst. 4 gange om ugen i mit lokale fitnesscenter, og som en start har jeg tænkt mig at træne arme og ben, hovedsageligt, samt lidt løbebånd ved siden af.

Først afsnit af min log vil starte imorgen, og vil prøve at opdatere den de dage jeg har været ude at træne.

Edited by PRA83
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

startet med 10 min. s løbebånd.

herefter:
Benpress:

3 x 10 @ 97 kg.

3 x 10 @ 106 kg.

3 x 10 @ 115 kg.

Squats:

3 x 10 @ 27,5 kg.

3 x 10 @ 30 kg.

3 x 10 @ 35 kg.

afsluttet med 15 min.s Stepmaskine. hvor jeg endte med at have taget ca. 49,5 floors.

Kost.

Morgenmad: Skyr blandet med græsk youghurt og blåbær.

mellemmåltid: et æble.

Frokost: 2 rugbrødsmadder, 1 med spegepølse og en med spejæg.

Aftensmad:

spaghetti m. Bacon i tern.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share