Ny start ny livstil!


nybegynder igen
 Share

Recommended Posts

Hejsa alle på motion online

Jeg fik bare lige lyst til at skrive lidt om min nye start på et forhåbentligt nyt liv med mere motion og bedre madvaner.

For at fortælle lidt om hvem jeg er kan jeg sige jeg er 39 år gammel far til 2 børn og er selvstændig håndværker, jeg er startet i går den 07/07 2013 med at løbetræne som jeg ikke har gjort rigtigt i 5-6 år så det var fucking hårdt må jeg sige , bare det at løbe ca. 3 km var pissehårdt pga. sindsyg dårlig kondi..

Men det var fandeme rart at røre sig igen :-) Jeg skal lige sige at jeg til at starte med gør alt det her for at tabe mig, da jeg igennem flere år desværre har fået lusket flere og flere ekstra kilo på pga dårlige madvaner ingen motion og alt for meget slik og kage :-(

Jeg var faktisk en ret aktiv person for de der ca 5-6 år siden jeg trænede næsten dagligt vægttræning samt skiftevis løb og dyrkede cardio også så det er meget mærkeligt for mig idag at jeg intet laver og bare er blevet større og større uden at gøre noget ved det !

Jeg er normalt en meget standhaftig person der for tingene gjort med det samme som regel, så det er meget frustrerende at jeg ikke har kunnet få mig selv sparket bagi og kommet igang noget før..

Jeg har i mange år on off trænet vægttræning både med formål at være i form men også for at blive lidt større/mere trænet og det har jeg været med et godt resultat når jeg sidder og kigger gamle bileder :-(

Mit ønske nu er så at jeg gerne vil tabe en 5 - 10 kilo fedt og så blive bygget op igen , jeg ved ikke om jeg kan komme til at se ud som dengang men vil rigtigt gerne give det et forsøg trods det er en del år siden efterhånden.. faktisk når jeg sidder og tænker var jeg på mit bedste/højeste da jeg var 29år puha 10 år siden he he .. jeg gør det her for mig selv ikke for andre men vil rigtig gerne have hjælp/råd så kom gerne med det hvis i har nogen !

udover det så vil jeg meget gerne have en træningspartner M/K det betyder ikke de store bare du også har et mål eller bare gerne vil holde dig i god form ..

hilsen Michael

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share