Har tabt mig 37 kilo ned fra 117. Hvad nu?


Skoire
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen.

Jeg er en dreng på 15 år, 175 cm høj og har været på nupo i et par måneder. Det har virket rigtig godt. Som sagt er jeg nede på 80 kg, og min start vægt var 117.

Jeg har ikke fået trænet så meget imens jeg har været på slankekur. Nu hænger der meget fedt på kroppen, på lårene, ballerne, maven & brysterne.

Er det noget som nogen kan hjælpe mig med? Hvad jeg skal lave det næste stykke tid for at få fjernet det fedt? Hvad skal jeg spise nu hvor jeg ikke skal spise nupo mere?

Ville heller ikke have noget mod at få lidt flere muskler på armene :)

Tak på forhånd :)

Edited by Skoire
Link to comment
Share on other sites

Begynd at styrketræne.

Start med 3 gang om ugen og følg et program - skriv gerne programmet herind så du kan få nogle til at se på det, mange af de programmer som ligger lettilgængeligt på nettet er ikke meget værd.

Begynd stille og roligt med at spis som en "helt almindelig" dreng, måske med fokus på at få gode madvarer. Selvom jeg forestiller mig du ikke har meget indflydelse på det punkt. Start i det mindste dagen med Havregryn uden sukker, og sørg for at spis en madpakke. Til aften må du lige bede din mor om at servere nogle grønsager til.

Edited by KRF
Link to comment
Share on other sites

"almindelig dansk mad" indeholder en voldsom mængde kulhydrater. Undgå at spise store potioner af kartofler, ris, pasta og spis istedet grøntsager for at blive mæt.

Du er på vej ind i den del der ofte går galt, nemlig skift fra slankekur til normal kur. Hold øje med din vægt løbende og tilpas dit kalorieindtag derefter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share