Tabe sig i ansigtet!


The Tiger
 Share

Recommended Posts

Hej..

Jeg har nu flere gange fået denne kommentar "Du har da godt nok taget på - det er bare tydeligt at se i ansigtet". Jeg aner ikke hvad min fedt% er, men jeg har egentlig aldrig følt mig som værende fed, men kommentarer som disse, har alligevel påvirket mig - derfor dette indlæg.

Kan man med en fedtmåler måle sin fedt% i ansigtet, så jeg ligesom har noget at regulere/sammenligne ud fra? Eller er det spejlet, der skal bruges her?

Ja, bliver nok nødt til at cutte lidt nu. :(

Mvh. Tiger

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke min aktuelle fedt%, men selv en mindre stigning bevirker, at jeg får et uklædeligt system af dobbelthager, så jeg må lægge et bogmærke ind, når jeg tager gebisset ud om aftenen. Dette opstår lang tid før, det bliver synligt på 6-packen og sidebenene. Da foråret for mit vedkommende som regel er en stresset tid med mange møder, havearbejde, om- og tilbygninger og flere (udendørs)aktiviteter, forsvinder det som regel af "sig selv". Normalt får jeg dog indtægter og udgifter til nogenlunde at balancere året rundt. Men det kan jo glippe omkring jul og nytår. ;)

Hage- og kæbeflæsket er, som så meget andet genetisk betinget, og man skal efter min mening ikke lægge alt for stor vægt(!) på en enkelt legemsdel, når man bedømmer sig selv. KZ-look´et med indfaldne kinder og poser under øjnene er heller ikke for kønt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share