Høretelefoner igen


gums5
 Share

Recommended Posts

Halløj

Jeg har nu fået ødelagt mit tredie sæt Jabra sport corded headset og leder efter et nyt.

Jeg er meget godt tilfreds med Jabra sport mht lyd behagelighed med videre men ikke holdbarheden. Tror det er sved der trænger ind.

Jeg overvejer derfor deres bluetooth model men er usikker på strømforbruget.

Er der nogen der har erfaring med strømforbruget når man bruger bluetooth. Hvor meget kapacitet skal man bruge m.v.

Jeg har en HTC og bruger endomondo og musik når jeg løber. Er gerne ude mellem en time og to

på forhånd tak

Lennart

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv et sæt bluetooth høretelefoner fra Phillips, som fungerer ganske godt. Det er dog ikke in-ear.

Mine holder 9 timer på en opladning, og det synes jeg passer fint til mit behov. Så behøver jeg kun oplade dem 1-2 gange i ugen. Hvis det er mobilens strømforbrug du tænker på, er det nok meget afhænging af hvilken en man har. Min Huawei Ascend P2 bruger ikke specielt meget strøm på at høre musik via. Bluetooth.

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have. Det var nu mest telefonen jeg tænkte på men kan godt se at det kan være temmelig individuelt. Mener dog at vide fra tidligere at bluetooth er en af strømslugerne og derfor har jeg den ikke slået til hele tiden og har derfor ingen erfaring.

Jeg selv bruger gerne on-ear headphones når jeg løber da man der har mulighed for at høre trafikken m.m. samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share