The Gain Train


Andreas Ladegaard
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Mit navn er Andreas, jeg er 20 år gammel og jeg har trænet i godt og vel 3 + -. Har aldrig rigtigt ført log over mine træninger før, så jeg tænkte at MOL var et godt sted at starte. Loggen kommer til primært at handle om mine træninger, så jeg selv, men også I kan følge udviklingen.
Mine max løft er på nuværende tidspunkt:

120 kg. Bænk

160 kg. Squat

200 kg. Dødløft

Alle løftene er udført med en vægt omkring 70-72 kg. og vejer nu 72-73,5 kg.

Hvilket bringer mig videre til en anden ting. Jeg har igennem de sidste par år været i gang med et endeløst bulk der bare ikke ser ud til at flytte sig nogen steder, samtidig er jeg oven i meget skadesplaget. Jeg vil derfor blive glad for alle de gode råd og foreslag folk kan byde ind med.

Tror det var det for nu... I'm out...

Edited by Andreas Ladegaard
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak skal du have D.B.F.

I dag er det stængerne der skal tæves!
Ryggen er stadig ved at komme sig over sidste skade, så det bliver nok ikke så frygteligt tungt.
Høj volume bliver fokus, så der bliver nok ikke noget nævneværdigt at logge om.

Håber snart jeg kan kalde mig i hvert fald 95% skadesfri, så jeg kan komme igang med nogle seriøse løft igen.

Håber at gå en masse PR's imøde i denne off season, så kroppen må gerne snart til at fatte lidt.

Fraværet på loggen skyldes en uges ferie, og der vil nu blive set mere aktivitet.

- Over and out!

Link to comment
Share on other sites

Legs/Lowerbody i går.

Eneste hver at rapportere om var squatten:

Warmup på 60 og 100 kg.

5x120 kg

3x130 kg

3x130 kg

6x120 kg

6x120 kg

Kørte efterfølgende Romanian Deadlifts, Bulgarian Split Squat, Leg curls, en smule Leg extensions, Calf Presses og sluttede af med nogle hanging leg raises.

Styrken i benene er langsomt på vej tilbage, selvom der er lang vej til fortids styrke.

I dag hedder den Hypertrophy Press, skal nok blive en lækker omgang!

Skal nok smide dagens løft ind engang i morgen.

Lets keep the gain train rolling...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share