Genoptræning ?


Benjiii
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Er ikke sikker på det her er det rigtige sted på dette forum at spørge om dette men nu gør jeg det bare :)

Jeg faldt for 3 mdr siden direkte på min skulder og rev et led bånd over i skulderen og fik at vide jeg ikke måtte dyrke noget sport eller træne i 3 mdr og de 3 mdr er så gået og nu vil jeg gerne vide hvordan jeg bedst kan genoptræne min skulder så jeg ikke smadre den eller gør skaden slemmere :)

Har stadig lidt ondt når jeg har fx løftet noget tung i lidt tid vi snakker 10 kilo + i lidt tid men har en håndvægt hvor der er lige nu på 4 kilo og når jeg laver nogle løft hvor skulderen bliver brugt kan det godt mærkes men kun når jeg gør det og bare lidt efter men det går væk med det samme næsten

Er der nogle herinde der har prøvet at sprænge et led bånd i skulderen før? og hvordan trænede du så op igen

udover det vil jeg bare gerne have nogle gode råd til hvordan jeg kan komme igang med at træne igen :)

Mvh Benjamin

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share