KarenB's motionsblog fra 04112013 til 04112014


Karen Karlebjerg Broholm
 Share

Recommended Posts

Denne træningslog er oprettet som en fødselsdagsgave til min dejlige kone, som ønsker sig en slankere, smukkere og mere "fit" udgave af mig. Det har hun snart ønsket sig i mange år, og jeg har forsøgt at opdrive gaven med svingende held.

Så - nu prøver jeg, om denne blog kan rykke ved noget, om den kan fungere som en bindende aftale med mig selv. :4signme: Hun kan under alle omstændigheder gå ind, og følge mine fremskridt på den - og jeg håber også på, at jeg kan hente noget sparring omkring mål og metoder i dette forum. :pumpin:

Grundet en rigtig travl hverdag, er motion noget, som jeg skal proppe ind mellem alle de andre gøremål. Faste mødetider og kørsel til et fitness-center mange kilometer væk funker ganske enkelt ikke. Løb er det enkleste - jeg bor lige overfor en skov, og jeg nyder at kunne kombinere motion og naturoplevelse. Jeg har også haft glæde af cirkeltræningsprogrammerne her på motion-online, når vejret er for surt, og for at få trænet alle kroppens muskler.

Så - kære Nanna - bloggen går, som du kan se, fra din fødselsdag i 2013 frem til 2014.

Dags dato vejer jeg 93 kg, og måler 178 cm.

Det bliver spændende at se, hvad tallene siger til næste år.

:heartpump:

Edited by Karen Karlebjerg Broholm
Link to comment
Share on other sites

Jeg er kommet flyvende fra start - i går var min kone og jeg ude og løbe (med gåpauser) 4,1 km - og i dag lavede jeg cirkeltræning her fra Motion Online niveau 3, mens hun puttede børn i seng. Så det går meget godt med fødselsdagsgaven - so far! Og det er rigtig smart med et træningsprogram, jeg kan lave hjemme på stuegulvet, når det er mørkt udenfor, og /eller vejret er skod. Så er der bare ingen undskyldning!

:bigsmile:

(jeg tror dog, at jeg kan nå at blive meget træt af de der skøjtehop, inden vinteren er omme. Det bliver aldrig min favoritøvelse)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share