TV-eksamen om besættelse af træning


NicolajT
 Share

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg er journaliststuderende og står overfor en TV-eksamen i starten af januar. I den forbindelse leder jeg efter en case til min historie, så hvis du kan nikke genkendende til nogle af følgende punkter, må du meget gerne kontakte mig.

- Du føler ikke, at du er stor nok og tænker konstant, at du er nødt til at blive større.

- Du sætter træning så højt, at du ofte fravælger sociale arrangementer, som kan gå ud over din træning.

- Du har taget/tager eller overvejer at tage doping for at blive større.

- Du er ekstremt struktureret i forhold til din træning, og træningen gennemsyrer dine tanker i hverdagen.

Hvis du på anden møde føler eller har følt, at træningen har taget overhånd, vil jeg meget gerne høre fra dig. Indslaget afleveres internt og bliver sat op på vores hjemmeside medietorvet.dk.

Anonymitet er en mulighed.

Med venlig hilsen

Nicolaj Thomas Truelsen

Journaliststuderende

Syddansk Universitet

30 33 49 23

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Uhh, emner som dette kan nogengange få mig op i det røde felt. Selvfølgelig kan der være folk hvor træning tager overhånd og som overhovedet ikke har nogen social kontakt og at denne mangler skyldes en mindreværdsfølelse som de prøver at arbejde ud igennem træning.