Adidas Powerlift 2.0 og Power Perfect 2.


SimonBuchwald
 Share

Recommended Posts

Hej Allesammen

Jeg har i en rum tid anvendt Powerlift 2.0 fra Adidas og har som sådan været ganske tilfreds. Nu har jeg dog besluttet mig for at "opgradere" til en bedre sko. Da jeg ikke skal stille op i nogen konkurrencer (og meget gerne vil spare lidt penge) har jeg fået øjne efter Power Perfect 2 fra Adidas (Jeg er klar over, at Adipower er endnu bedre, men prislejet er for højt desværre).

Oprindeligt var planen at købe dem på bodyman, da jeg har gode handelserfaringer derfra, men jeg har fundet skoene på http://www.adidasspecialtysports.dk/product/power-perfect-2-shoes/G17563 (så vidt jeg ved er det adidas' officielle hjemmeside) til endnu billigere penge. Samtidig står deres powerlift 2.0 model til 900 kr.. Det plejer ellers at være powerlift 2.0, som er billigere.

Så nu er jeg i tvivl, om jeg overhovedet vil/tør handle dér.

Har I nogle erfaringer med shopping dér? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene - jeg dropper købet af Power Perfect II.

Er det samme status ift. Adipower modellen? Alt hvad jeg har set, hørt og læst siger nemlig, at det er én af de bedste sko på markedet?

(Som udgangspunkt vil jeg ikke investere i Adipower lige nu, men måske spare op)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share