Kreatin


Roland
 Share

Recommended Posts

Har du prøvet andre mærker? Generelt er folk ret tilfredse med Viking! Bumser fra kreatinbrug bør vel skyldes urenheder i kreatinen - og da jeg ikke kan mindes at have læst om andre som har haft denne slags problemer med Vkining ved jeg ikke om netop du måske reagerer uheldigt herpå. Det meste nyere kreatin (deriblandt Viking) er mikroniseret, fremfor krystaliseret, hvilket skulle bevirke at maveprobler og urenhud skulle være sjældnere forekommende.

Hvis problemet er meget udtalt kan du da forsøge at henvende dig til getbig!

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at det er kreatinen du får uren hud af? Det har jeg aldrig oplevet, og har prøvet lidt forskellige mærker af kreatin. Det eneste jeg lige kan forestille mig er at du drikker for lidt vand, det kan måske have en indflydelse....

Link to comment
Share on other sites

Der var en tråd for et par uger siden, hvor folk også havde problemer med bumser. Det var nærmere det proteinpulver folk brugte der gav dem bumser. De forsvandt efter lidt tids brug. Men kom igen hvis de skiftede mærke.

Prøv at kigge på din kost istedet.

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

...åh, nej ! hvem en i ........ er det der bliver ved med at i diverse afskygninger agitere for creapure ???? creapure er altså IKKE en generel betegnelse branchen bruger men en vis importørs egen opfindelse .... (ingen nævnt, ingen glemt...)

Link to comment
Share on other sites

"...åh, nej ! hvem en i ........ er det der bliver ved med at i diverse afskygninger agitere for creapure ???? creapure er altså IKKE en generel betegnelse branchen bruger men en vis importørs egen opfindelse .... (ingen nævnt, ingen glemt...) "

En vis importørs opfindelse - hmmmm se venligt - for en i ........ på www.creapure.com - så burde det vel bibringe Jer lidt (ingen nævnt ingen glemt) :lol:

Hov lige et lille notits fra sitet:

SKW Trostberg AG merged with Degussa-Hüls AG in 2001 to form the new Degussa AG. Creapure brand Creatine is still manufactured in Trostberg by Degussa AG Trostberg and marketed by Degussa BioActives. The SKW name disappeared due to the merger.

De leverer så til forskellige brands worldwide!!

Edited by DSB Harry
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share