Trænings tøj - hvad bruger i?


Mikaels1337
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-online.dk.
Jeg spiller fodbold på højt niveau (klub underordnet), dog har jeg altid haft bøvl med forskellige træningstrøjer da de irritere mig, det samme gør almindelig fodbold jersey's. 
Det behøver ikke være fodbold relateret, men bare generelt motions / løbe relateret trænings tøj jeg er ude efter. Hvad gør i andre? bruger i heatgear eller trænings t shirts der sidder helt tight? jeg vil helst gerne have noget der sidder helt tæt, og kan holde på varmen, eventuelt sved absorberende. Almindelig windbreaker er et "no go" da der er for meget at rive i når man spiller fodbold, og har allerede ødelagt utallige af dem igennem tiden. Jeg har kigget lidt på sådan noget her https://performancegear.dk/25-langærmet, er der nogen der har nogen erfaringer med under armour? har hørt om mærket før men har aldrig set nogen bruge det?

På forhånd tak for svar.

mænds-under-armour-tech™-14-zip (1).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Hej Mikael,
Jeg har selv gode erfaringer med under armour, det plejer at være rigtig god kvalitet, der snildt kan måle sig med nike, adidas og hvad der nu ellers findes. Tror snildt det kan holde til de tæv du snakker om, dit tøj får når du spiller fodbold - det er trods alt det foretrukne mærke i amerikansk fodbold. 
Så gå du bare med det!

Håber det kunne hjælpe! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share