Højde


stryder
 Share

Recommended Posts

Umiddelbart nej

De fleste mennesker har i mindre eller højere grad stillesidende arbejde eller et erhver der på andre måder belaster ryggen. Min yogalære sagde at hun oplevede at folk generelt blev et par cm højere efter et stykke tid hvis de vel af mærke var dedikeret!!!

Angel: Cool - hvilken form for yoga dyrker du - og hvor? Jeg er på Ashtanga. Træner på Østerbro og på Christianshavn og kunne egentligt også godt bruge lidt bedre udsigt når jeg sidder og kigger ud af vinduet på kontoret ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Et lille trick er at aflaste rygsøjlen i timerne op til målingen. Ryggens disci presses sammen i løbet af dagen hvilket gør at man kan være op til et par cm lavere om aftenen end først på dagen. Astronauter der opholder sig i vægtløs tilstand er 6-8cm længere end når de er underlagt tyngdekraften.

Så løsningen på kort sigt kunne være at tage en lur på 3-4 timer inden målingen. På længere sigt er det sikkert ikke uden grund at der er en minimumshøjde, så det vil nok være en god idé at smide lidt kg på vægtstangen og lidt smør på brødet B)

Med venlig hilsen

Jesper

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share