Intervalløb


Jespernr
 Share

Recommended Posts

Jeg fandt engang en hjemme side hvor der var et skema over hvilke tider man skulle have i diverse distancer intervalløb hvis man løb så og så langt på en coopertest. Er der nogen som ved hvor den side er eller har et tilsvarende skema. Skal bruge det inden lørdag næste uge

vh

JESPER

Link to comment
Share on other sites

Hej Jesper

Jeg ved ikke hvor man kan finde det på nettet. Men jeg har det i en bog på arbejdet hvor det er i. Hvis der ikke er nogen der sender dig en link, så skal jeg nok scanne siderne ind og sende dem til dig!

- Tolle

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Den bog jeg har er den man i forsvaret bruger til udregning af intervaltider på baggrund af cooperstesten. Der er formler til mange forskellige intervaltyper, hvor det enten er tiden eller distancen der er den styrende faktor.

Jeg skal nok poste den så hurtigt som muligt.

- Tolle

Link to comment
Share on other sites

Hej alle!

Så har jeg fundet det. Dog kunne jeg ikke finde delen hvor man løber efter fast distance med variabel tid. Skemaerne er lidt uoverskulige, så jeg har lavet et excel regneark hvor man kan taste sin coopertest ind i og se intervaltider. Arket kan ses her: Intervaltræning

Jeg indsætter de indscannede sider på samme hjemmeside, det er noget nemmere:

Her er 3 sider med eksempler på organisation af træningsmetoderne

Se udregning skemaerne her

- Tolle

......Jeg vil gerne høre hvad I synes om det?! :confused2:

Edited by Tolle
Link to comment
Share on other sites

Det var næsten hvad jeg søgte men da jeg ikke har en 400 meter bane hernede kunne jeg godt tænke mig at vide om du et eller andet sted har 1000 meter tiden for diverse cooperresultater. jeg ved at det var sådan vi blev tæsket igennem oppe i Kongsøre. Der fik vi en tid som vi skulle løbe 1000 meter på alt efter hvor langt vi havde løbet på coopertesten.

vh

Jesper

PS.: Ellers må jeg jo bare igang med regnemaskinen!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg ved det findes. Man jeg kan ikke findet det...

Jeg har kun det der står i "fgs2" og der er kun med fast tid og variabel distance.

Med fast 1000 m og variabel tid, den kan jeg desværre ikke finde - Men den er derude et sted!! ;)

Du må ud og skridte en bane op, den behøver jo ikke være 800 m. Den kan være lige det du synes - så skal dine folk bare løbe flere omgange...

- Tolle

Edited by Tolle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share