Væske i knæ


Miasen
 Share

Recommended Posts

Hejsa :rolleyes:

Jeg har holdt en pause med min løbetræning og nu vil jeg egentlig gerne igang igen. Mit store problem var bare, at jeg fik væskesamling i mine knæ efter træning, og dette resulterede i mange smerter :blink:

Jeg begyndet at bruge støttebind, når jeg løb, og det tog også det meste :rolleyes:

Nu er jeg bange for om jeg på længre sigt vil skade mine knæ, hvis jeg begynder igen. I pause har jeg cyklet i stedet, og har ikke de samme problemer her, men når jeg træner ben kan jeg opleve samme smerter ved fx squat.

Håber nogle kan hjælp B)

Miasen :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg bange for om jeg på længre sigt vil skade mine knæ, hvis jeg begynder igen.

Det er jo vældigt svært at gætte på om du får varige mén.

Men til gengæld er det helt sikkert, at du ikke får noget som helst ud af løbetræningen, hvis dine knæ brokker sig som beskrevet. Du vil ikke kunne løbe nok til at komme i løbe-form, og der vil ikke være nogen som helst fornøjelse ved det.

Hvorfor ikke bare se at komme til din læge og pive indtil du får en henvisning til en ekspert?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share