Hvordan for jeg trimmet brystet?


devito
 Share

Recommended Posts

Aloha........

Jeg er lidt lost med min bryst træning.... Styrkemæssigt er jeg ganske tilfreds,men så er der lige det fedt man har slæbt med sig fra Hvalpetiden <_<

jeg har kunne påvirke mit øvre bryst ganske ok,men ydersiden af den nederste del af brystet syns at være håbløs... Næsten som om der ligger en lille lomme med fedt :angry:

Min mave skrumpede 6cm sidste gang jeg var på slanke,men åbenbart ingen effekt ved brystet...

Så frit slag på alle hylder,hvem har nogen forslag????øvelser,antal, rep osv.....

Det kan ikke passe man ik kan få det trimmet væk(ved siden af normal styrketræning)

Devito

Link to comment
Share on other sites

well.. det er generne der afgører hvor fedtet forsvinder, så du er nødt til bare at skære i kalorierne, så skal fedtet nok forsvinde på et tidspunkt. Der er dog et par andre muligheder:

1) ta til en kirurg

2) ta tilbage i tiden og vælg bedre forældre

Link to comment
Share on other sites

well.. det er generne der afgører hvor fedtet forsvinder, så du er nødt til bare at skære i kalorierne, så skal fedtet nok forsvinde på et tidspunkt. Der er dog et par andre muligheder:

Jeg gider ik på somalia kur ;) hvis jeg ik for nok kalorier så skrumper jeg alle de andre steder...

Jeg tænkte mere på om fx. 100 gentagelser med let vægt i decline bænk eller uendelige lange sæt i calbe-cross...!

har sku ikke penge til en fedtsugning,er heller ik sikker på hvor pænt et syn det vil være(The Rock fra Scorpion King) weird bryst muskulatur...

Muskler vokser vel bare under fedtlaget???? ku man ik få kusklerne til at bruge fedtet som energi så det forsvandt????

Krise...... :retard:

Link to comment
Share on other sites

Muskler vokser vel bare under fedtlaget???? ku man ik få kusklerne til at bruge fedtet som energi så det forsvandt????

Punktforbrænding er en teori, der blev skudt i sænk for mange år siden. Det er IKKE muligt, at tabe fedt isolerede steder.

Dog, hvis din muskel indenunder vokser og fedtmængden er konstant, så vil fedt%en falde. Derfor kan dips og lign. anbefales. 100 rep vil ikke føre noget godt med sig. Ville være spild af tid.

Men der er ingen vej udenom. Enten diæt, skalpel eller gen-doping!

Link to comment
Share on other sites

Du kan desværre ikke punktforbrænde - sorry! Du kan kun fjerne fedtet, ved at mindske din fedt %, og du kan desværre ikke selv bestemme hvilken fedt, kroppen skal bruge først...

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

Punktforbrænding er en teori, der blev skudt i sænk for mange år siden. Det er IKKE muligt, at tabe fedt isolerede steder.

Dog, hvis din muskel indenunder vokser og fedtmængden er konstant, så vil fedt%en falde. Derfor kan dips og lign. anbefales. 100 rep vil ikke føre noget godt med sig. Ville være spild af tid.

Men der er ingen vej udenom. Enten diæt, skalpel eller gen-doping!

Det lyder sku til at være håbløst... Skalpel :blink::w00t:

Nogen der har efaringer med de der elektro behandlinger?

Man siger jo +15rep er for markering og muskelkonditon;mener jeg :huh:

jeg vil altså have at bevægelse/aktivitet i den pågeældene muskel tærer på fedt omkring den,æv æv æv(selvfølgelig kun nå energi depoterne er tømt)!

Hvad mener i om den maskine hvor man skal cykle med hænderne, hvis man overvejende bruger kræfter på at presse fremad...

there's gotta be a way :tongue:

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Haha... du vil ikke, kan jeg høre - der er ingen vej uden om!

Man siger jo +15rep er for markering og muskelkonditon;mener jeg
Endnu en myte... grunden til at 15 reps giver markering for nogle er, at man bruger mange kcal ved det, og derfor er et energiunderskud mere sandsynligt.
jeg vil altså have at bevægelse/aktivitet i den pågeældene muskel tærer på fedt omkring den,æv æv æv(selvfølgelig kun nå energi depoterne er tømt)!

Myte... du kan ikke punktforbrænde, - face it! :tongue:

Hvad mener i om den maskine hvor man skal cykle med hænderne, hvis man overvejende bruger kræfter på at presse fremad...

sorry no... men da det er cardio, modarbejder den dig ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

Æv, - Fistandantilus kom først
De kalder mig lynet! ;)
Det lyder sku til at være håbløst... Skalpel  

Nogen der har efaringer med de der elektro behandlinger?

Man siger jo +15rep er for markering og muskelkonditon;mener jeg  

Elektrobehandlinger siger du. Hmm... Jeg har ikke meget til overs for disse tv-shop opfindelser. Det kan du vist godt afskrive som mulighed.

+15rep er ikke en fløjtende dart værd for muskelvækst. Måske lige med undtagelse bentræningen. Det kan dog have en positiv indflydelse på sener og led. Det med markering etc er også en gammel myte ligesom punktforbrænding.

jeg vil altså have at bevægelse/aktivitet i den pågeældene muskel tærer på fedt omkring den,æv æv æv(selvfølgelig kun nå energi depoterne er tømt)!
Hehe... Det kan desværre ikke lade sig gøre. Musklerne får sin energi fra blodet. Blodet får energi fra fordøjelsessystemet. Eller hvis det íkke er nok, så fra fedt, der bliver taget jævnt over hele kroppen. Hvis dine gener så siger, at kroppen skal vente med at bruge fedt fra brystet eller for den sags skyld hagen, så er det bare uheldigt og irreterende.

Der er altså ingen forbindelse mellem musklerne og fedtet under huden.

Du kan også være glad for, at der ikke er noget, der hedder punktforbrænding, da du så ret hurtigt ville miste hjernen, hvis du brugte den alt for meget! ;)

Hvad mener i om den maskine hvor man skal cykle med hænderne, hvis man overvejende bruger kræfter på at presse fremad...

there's gotta be a way

Jeg vil nu anbefale den maskine, hvor man cykler med benene. :)

Medmindre man kan bruge det i sin sport. F.eks boksning.

Det er jo kun et spørgsmål om kcal indaget kontra forbrændt.

Men altså op med humøret. Det kunne jo være værre.

Når du er blevet bredere og har tabt noget mere, kan det være problemet løser sig af sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Det er i orden, - hehe :lol: :D

i øvrigt ret sjov pointe den her:

Du kan også være glad for, at der ikke er noget, der hedder punktforbrænding, da du så ret hurtigt ville miste hjernen, hvis du brugte den alt for meget!  
Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

Godt så! :D

i øvrigt ret sjov pointe den her:

QUOTE  

Du kan også være glad for, at der ikke er noget, der hedder punktforbrænding, da du så ret hurtigt ville miste hjernen, hvis du brugte den alt for meget!

Hehe... Et forsøg på at være humoristisk. :)

Men hvis punktforbrændingsteorien var sand, så var min det også! ;)

Link to comment
Share on other sites

Elektrobehandlinger siger du. Hmm... Jeg har ikke meget til overs for disse tv-shop opfindelser. Det kan du vist godt afskrive som mulighed.

Woops, tror i snakker om noget andet, det er ikke disse elektro bælter fra TV-shop jeg snakker om :o

det er behandlinger man for foretaget ved en eller anden privat paraktiserende helse wannabe....

Der er kommet en i min "hjemby" vor de giver tab af cm garanti :unsure:

Og lige til Sokratez mener jeg: derfor nævnte jeg oz det med 100gentagelser før i tråden(hvis jeg ikke er helt senil :D )

Lynet, hmm siger kvinderne oz det :tongue:

ej nu må vi hellere være seriøse det er jo ikke off topic B)

Link to comment
Share on other sites

Og lige til Sokratez mener jeg: derfor nævnte jeg oz det med 100gentagelser før i tråden(hvis jeg ikke er helt senil  )

:confused2: jeg er slet ikke med på, hvad du mener??

100 gentagelser er for mange til at stimulere hypertrofi, så det kan vel nærmest betragtes som cardio... og så vil jeg nu hellere løbe en tur end 100 gentagelser af decline bænkpres....

Edited by sokr@tez
Link to comment
Share on other sites

Woops, tror i snakker om noget andet, det er ikke disse elektro bælter fra TV-shop jeg snakker om  

det er behandlinger man for foretaget ved en eller anden privat paraktiserende helse wannabe....

Der er kommet en i min "hjemby" vor de giver tab af cm garanti

Jeg har aldrig set en teori, der skulle underbygge, at elektricitet skulle få fedt til at forsvinde.

Man skal være skeptisk overfor alt det alternative hokus-pokus!

Lynet, hmm siger kvinderne oz det

Nu ikke spydig! :)

100 gentagelser er for mange til at stimulere hypertrofi, så det kan vel nærmest betragtes som cardio... og så vil jeg nu hellere løbe en tur end 100 gentagelser af decline bænkpres....

100% enig.

Link to comment
Share on other sites

:confused2: jeg er slet ikke med på, hvad du mener??

det er i 3 indlæg, men det var Fistandantilus der svarede på det med 100gentagelser sorry.

jeg spurgte om det fordi jeg havde en ide om at mange gentagelser på en muskel kunne virke som en slags fedtforbændning...

jeg snakker lidt sort idag ;)

Link to comment
Share on other sites

Mht. at 15 gentagelser eller flere skulle kunne punktforbrænde, og få en til at se mere markeret ud, så kunne det jo skyldes at når man tager mange gentagleser, så får man ekstra meget pump i musklen efter træning. Dvs. den ser større ud, end hvis du kun havde taget 5 gentaglser, pga. ekstra blodmængde. Dette kunne jo forandledige til at tro at der var blevet forbrændt lidt ekstra fedt :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share