Fra at trimme til muskelvækst


candy-man
 Share

Recommended Posts

Jeg trimmer i øjeblikket. Er 174 h, er gået fra 97 kg ned til de 84 kg . Mit nuværende mål er at trimme kroppen og bevare muskelmasse det går rigtig godt enda B) . Så lyder mit spørgsmål nu på, om i synes jeg skal prøve at komme så langt ned i vægt/fedtprocent jeg overhovdet kan uden at miste muskelmasse, inden jeg begynder at byggemuskel masse op igen. Ved godt at dette spørgsmål er lidt individuelt, alt efter krops bygning, men hvad er en god fedtprocent at ligge på når man vil bygge masse op. Synes at det er langt pænere at være trimmet end halvfed stor (been there done that) ;) Håber i kan guide mig lidt :)

Edited by candy-man
Link to comment
Share on other sites

Trim fedtprocenten så langt ned du kan - uden at miste for meget muskelmasse. Jeg har læst et sted, at:

En person med en lav fedtprocent tager to kilo muskelmasse på, for hver 3 kilo vedkommende tager på.

En person med en høj fedtprocent tager et kilo muskelmasse på, for hver 3 kilo vedkommende tager på.

Nu afhænger det hele selvfølgelig stadig af træning, ernæring, gener etc., men det viser alligevel, at det er en fordel først at "bulke", når man er temmelig rippet :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share