hjemmelavet muslibar


bonux
 Share

Recommended Posts

Harry:

bag i 35 min ved 175 grader

Altså uden at være påståelig vil jeg mene at det er udtryk for at skal i ovnen :)

Dillerman:

Nu kunne man/jeg godt forestille sig, at processen med at isolere proteinerne gør dem følsomme over for varme. Og især da ingen vil lægge navn til at de med sikkerhed kan sige at det ikke er tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

TF - vær lige så venlig og tjekke nr to opskrift. Nul ovn - uden at være påståelig :tongue:

TF - proteinpulver er da ikke isoleret proteiner og hvad er det for en proces du snakker om?? For når du isolerer/spalter et protein, så får du aminosyrer, men da det kun er proteinpulver der bliver brugt i opskrifterne. Og mig bekendt skulle det ikke tage skade ved opvarmning <_<

Link to comment
Share on other sites

UPS - da jeg skimmede opskiften igennem læste jeg den som en energibar uden protein. Nå, men så har vi jo begge to ret :D

Det jeg mente var øhhh, altså man må jo starte med et eller flere udgangsmateriale® som man forarbejder og tilsætter smag. Vupti: proteinpulver.

:angry: det er lidt foruroligende; her går man og putter noget i halsen man ikke ved hvordan er forarbejdet.

Hvordan laver man proteinpulver?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share