træningsdag


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Er det dumt at kører fullbody mandag onsdag og fredag uden ben men så ben og søndagen ? som jeg har gjort i al den tid jeg har trænet næsten. Jeg har stor fremgang i muskelvækst, det er ikke det der er galt, men overvejde bare at har læst nogle gange man skal varriere i sin træning men jeg varriere og øvelserne fra gang til gang. man at træne noghle gange onsdag, torsdag, fredag. For sådan at kroppen ikke blev vandt til den samme trænings mængde ?! Eller nogle der har andre tip til hvad man kan gøre ?! For at træne endnu mere explosivt ?

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg har forstået, er en af mekanismerne bag muskelvækst, at kroppen sender nogel muskelopbyggende hormoner ud i blodet efter træning. Og at kroncentrationen af disse hormoner bliver størrre, jo flere (især store) muskler man træner.

Hvis det er rigtigt, er det jo klart, at man skal træne lår og baller hver gang, da disse muskler er nogle af de største i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

lige til noget andet gider ikke starte en ny tråd uden grund! Men seneskedebetændelse på venstre underarm ikke triceps men under den kan ikek huske hvad den muskel hedder... Der har jeg seneskedebetændelse så har jeg købt noget Alo vera Heat lotion man ska smøre på er der nogle der har andre råd?? for jeg kan ikke træne den arm det gør sindsygt nas! Så jeg kan ikek træne arme for øjeblikket :(

Link to comment
Share on other sites

Ikke for noget, men jeg tror altså ikke at "Alore Vera" hjælper eller nogen anden salve hjælper dig, hvis du har seneskedebetændelse i din arm ?

Hvis det er på vej - så kan du afhjælpe stresset ved brug af straps, gå nogle kg ned i ryg + biceps øvelser (dem som plejer at provokere dette her ) - men er du kommet helt derud, hvor du ikke kan benytte armen pga. smerter, så er der altså så meget andet at sige end:

Pause :(

Der er nogle der har gode erfaringer med en "BioSport kur", som kan fåes fra matas, hvor man spiser en stor bunke af de piller i en periode, jeg har prøvet det, men dramatisk effekt syntes jeg ikke helt det havde hvis jeg husker rigtigt, jeg måtte holde et par mdr. pause.

Men, det er allerede sikkert nu, at du nok skal til at overveje hvor det er du laver tingene forkert, fordi du presser dig selv mere end hvad godt er, og det er vigtigt at lytte lidt til de signaler hvor kroppen starter med at sige "av".

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke helt hvad den Biosport kur går ud på. Ang. Alo Vera heat lotion havde det stor effket på mig for 1 års tid siden bare skinebensbetændelse fordi alt alt for meget spring gymnastik og i bare føder... Men det gik da over efter 2 tuber med det. Så giver det også en cance til underarmen, men pause findes ikke så må jeg bare nøjes med at træne mave ryg og ben! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share