De lidt alternative...


GammelFar
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt på et program hvor jeg har lagt Hack Squat, Frivend og OL træk ind...

Mit mål med programmet er både en forbedring at styrke men også masse, samt forbedre min teknik.

Hvad synes i om frivend og træk i et BB program, man træner jo singels når man træner disse øvelser, men tilgengæld holder jeg kun 30 sek. pause mellem de forskellige singles....

Hack Squat... hvad siger i til den? den kan man jo sagtens køre flere rep med...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil øge masse kan du jo kører power cleans i nogle 3-5 reps set. Den giver masse i både lænd, trapez og det midterste af ryggen.

Hack squat? Er det i maskine eller med stang?

med stang selvfølgelig.... hvad skal man bruge maskiner til? :lol:

Hvordan udføres cleans? og hvad er forskellen?

Link to comment
Share on other sites

Rart at se at du har taget nogle af de gamle hardcore øvelser til dig. Jeg bliver blot helt nervøs hver gang øvelsen "hack squat" nævnes. De fleste mener jo det der torturinstrument af en knæsmadrende maskine.

Jeg mente blot at du skulle kører reps på dit frivend. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nede idag for at køre hacksquat... det fandme svært!!!

Nogen som kan vise et link til en beskrivelse af hvordan man gør, for jeg kunne ikke lade være med at krumme i ryggen midtvejs i løftet...?

Frivend kørte jeg forleden og det gik ret godt, når man skal køre reps i frivend, så er det bare op og ned lige efter hinanden nogle gange?

Totalt gode øvelser.....

Link to comment
Share on other sites

Gammelfar: jeg har også tidligere prøvet at køre hacksquat med stang med samme resultater som dig...lænden arbejder for meget efter min mening

Dr. pattøj: det du beskriver minder om HangCleans. Powerclean er bare den engelske betegnelse for frivend.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share