Matilde


WroNg*
 Share

Recommended Posts

Hej folkens'

Nogen der ved hvor mange km man skal løbe for at forbrænde 1 liter matilde! Der er 250 kj (60kcal) pr 100 g.

Inden jeg går i seng skylder jeg ½ liter ned for at få lidt xtra protein! Er det dumt at indtage noget med "så mange" kj før sengetid?

Jeg arbejder som tømrer, er der nogen der ved hvor mange kl man forbrænder på en arbejdesdag ca?

-WroNg- :rolleyes::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ingen problemer har med vægten er der vel ikke noget at bekymre sig om - hvis ikke - så vil jeg nok ikke drikke cacao før sengetid for proteinerne. Spis noget fedtfattigt kød (kyllingebryst f.eks.), drik en Cheasy A-38 eller anden neutral skummetmælksyoughurt (neutral da de andre er sødet en del) - eller naturligvis en shake.

Edited by DaDane
Link to comment
Share on other sites

Jeg plejer også at spise kyllingebryst, eller drikke skummetmælk, før sengetid. Der er ca. 10g kulhydrat, pr 100g i en mathilde kakaoskummetmælk, og det er bedst ikke at indtage så mange kulhydrater før sengetid. Så mit forslag er kyllingebryst, skummetmælk, eller Cheasy A38 yoghurt, og en lille smule rugbrød, så kroppen ikke bruger proteinet som energi gennem natten. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share