Kalorieligevægtsindtag


JesperT
 Share

Hvor stort er jeres ligevægtsindtag? (alle værdierne er op til)  

24 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kan I ikke skrive, hvad jeres kalorieligevægtsindtag er, og hvor meget I lægger til, når I vil tage på uden at få for meget fedt med oven i hatten. Alder, vægt, resultater og øvrige aktiviteter kunne i denne sammenhæng også være relevant.

Tror nok mit eget er ca 3700 kcal, incl 3,5 gange styrketræning, to timers sommerbasketballl i ugen, jeg er studerende og min vægt er 89 kg.

Edited by BaskeT
Link to comment
Share on other sites

Jeg har stemt op til 2500. Det er nok nærmere 2300. Stats: Kvinde, 23 år, 172 cm og pt. 68 kg. Fullbody styrketræning 3x om ugen, og kickboxing 1-2 gange om ugen. Jeg satser på et energioverskud på 4-500 kcal pr dag, men det er stadig i test-fasen.

/Des

Link to comment
Share on other sites

Michael Sorensen> BaskeT bad os angive ligevægtsindtaget, og det er således det jeg anslår til 2300 kcal med det aktivitetsniveau jeg nu engang har :) Pt. indtager jeg så vidt det er muligt 27-2800 kcal pr dag.

Jeg har forsøgt forskellige energiberegnere, og de kommer alle ud med et tal deromkring, +/- nogle få 100 kcal.

/Des

Link to comment
Share on other sites

Jeg har beregnet / vurderet mit ligevægtsindtag incl 3x styrketræning om ugen til omegnet af 3000kcal.

Pt prøver jeg at skære lidt fedt så mit indtag er en smule under plus jeg dyrker for 500-1000kcal motion på de fleste ikke-styrketræningsdage.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share