Evaluering af MOL træf III


michael
 Share

Recommended Posts

Vi er begyndt i en anden tråd, men jeg synes vi skal fortsætte i en selvstændig.

Jeg kan kun tilslutte mig den generelle mening om at det var et kanon-arrangement.

Mange mente, at 3-kampen tog for lang tid. Muligvis, men det var noget jeg som motionist, nødigt ville have undværet. En løsning til en anden gang, kunne være et "MOL power meet", med 3-kamp som eneste skemalagte aktivitet. Gerne med flere dommere, så man kunne rotere og evt. deltage.

Idéer til konkurrencer: 50% kropsvægt preacher curls og kropsvægt BP er vist nærmest officielle discipliner.

Idé: Foto-workshop. Med så simple midler som et digital kamera, en laptop og en passende belysninig, kunne man tage en stribe muskelbilleder, af de som har en lille model i maven. Ofrene kunne så få en CD med skuddene med hjem.

Idé: Hvis centeret lå i forbindelse med en løbebane, kunne vi nappe en Cooper-test. Hvis opbakningen er lige så god som til chins/dips konkurrencen, så flyver jeg rundt.

Edited by michael
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share