træningsråd


thomasholm
 Share

Recommended Posts

Lige et spørgsmål

Styrke træner Tirs-Tors-Søn, og løber typisk man,ons,fre

Når jeg styrketræner er det fullbody

Kan jeg med fordel ikke dele det op så jeg tirs,tors,fre træner ryg, bryst, arme og skuldre og de øvrige dage træner ben og mave også holder helt fri lørdag?..

Er det i øvrigt smart at bruge en ro maskine dagen efter styrketræning af overkrop eller er det bedst med total pause dagen efter?

Link to comment
Share on other sites

"Lige et spørgsmål

Styrke træner Tirs-Tors-Søn, og løber typisk man,ons,fre

Når jeg styrketræner er det fullbody

Kan jeg med fordel ikke dele det op så jeg tirs,tors,fre træner ryg, bryst, arme og skuldre og de øvrige dage træner ben og mave også holder helt fri lørdag?..

Er det i øvrigt smart at bruge en ro maskine dagen efter styrketræning af overkrop eller er det bedst med total pause dagen efter?"

Øhhh... "Styrke træner Tirs-Tors-Søn, og løber typisk man,ons,fre" passer ikke helt sammen med "Kan jeg med fordel ikke dele det op så jeg tirs,tors,fre træner ryg, bryst, arme og skuldre"

Men hvorfor sætte det så underligt op? Træn: tirs tors søn (vil anbefale et fullbody program når du kun har tre dage at gøre godt med) og så løbe mellem de dage.. Meeen.. Du kan da også prøve dit eget forslag.. Hvis det bliver for hårdt må du jo bare lave lidt om.. :)

Jeg mener en ro-maskine træner ryggen.. tag den sammen med din rygtræning. Det er bedst med "total" pause dagen efter, hvis du træner samme muskler mere end 3 gange om ugen kan du blive overtrænet :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share