Filosofisk CSC tour...


Dumb&Dumber
 Share

Recommended Posts

Tvivler på der kommer en etape sejr, men efter tylers styrt er der kommet den mulighed at man prøver at køre efter en den sidste uges tid, så mon ikke nicki eller pil vil kunne komme til at stå øverst.

Er det helt umuligt at en Carlos Sastre skulle kunne lave en enkelt, han blev trods alt nummer 2 efter LA sidste år på en bjerg etape. OG han har jo rent faktisk arbejdet lige s benhårdt mod dette års TdF som Hamilton. Jeg kunne godt tro på at Riis har arbejdet med 2 kaptajner i opbygningen. :bike:

Link to comment
Share on other sites

Synes der er mange gode bjerggede med i årets tour(plus en texaerne), men så længe man ikke har set dem bestige den første bjerg etape kender man ikke formen på nogen af dem.

men muligheden er der da hvis han kommer langt bagud i hvorhold til nr 1, og han får lov at stikke.

/me glæder sig til først bjerg etape så man kan se hvem der har benene

Link to comment
Share on other sites

Synes der er mange gode bjerggede med i årets tour(plus en texaerne), men så længe man ikke har set dem bestige den første bjerg etape kender man ikke formen på nogen af dem.

men muligheden er der da hvis han kommer langt bagud i hvorhold til nr 1, og han får lov at stikke.

/me glæder sig til først bjerg etape så man kan se hvem der har benene

tjaa...du sagde det. Men jeg tror personligt på at Carlos har mere at byde....forglem ikke hvem der havde bedste placering i 2002....som nummer 10 i classementet

Link to comment
Share on other sites

Er det helt umuligt at en Carlos Sastre skulle kunne lave en enkelt, han blev trods alt nummer 2 efter LA sidste år på en bjerg etape.

Jeg er nu ret så sikker på, at han komind FØR Armstrong på den omtalte etape, men da der var en udbryder før dem, resulterede det ikke i en 1. plads. Havde det i øvrigt været de to, som var allerforrest, havde Armstrong nok snuppet sejren, for han lod ej totaltsmadret Sastre kører først

Link to comment
Share on other sites

Gjorde han også, så lige lidt klips med sastre og der kom han før texaeren

Ja, og han gav ham tilmed et anderkendende klap.

Jeg tror der er gode muligheder for en etapesejr til Sastre og Piil.

Og hvis ikke Tyler havde været så uheldig, så tror jeg, han havde taget enkeltstarten på 12. etape.

Link to comment
Share on other sites

Er det helt umuligt at en Carlos Sastre skulle kunne lave en enkelt, han blev trods alt nummer 2 efter LA sidste år på en bjerg etape.

Jeg er nu ret så sikker på, at han komind FØR Armstrong på den omtalte etape, men da der var en udbryder før dem, resulterede det ikke i en 1. plads. Havde det i øvrigt været de to, som var allerforrest, havde Armstrong nok snuppet sejren, for han lod ej totaltsmadret Sastre kører først

My mistake - det hænte som du beskriver....og jeg husker godt carlos Sastre der havde tid til at lukke trøjen og hægte sig på LA - det så altså blæret ud...sådan lidt...."ok - så skal der køres"-agtigt ud....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share