Konkurence mennesket


Nullermanden
 Share

Recommended Posts

For først gang nogensinde sad jeg og håbede de fik en sprinter afslutning, hader ellers sprinter afslutninger.

Men hvordan har i det med jeres hold på dr1 som man jo laver efter sandsyndligheden for hvem der giver flest penge eller i en mere spændende afsluning af en etape hvor der de sidste 40 km bliver angreben vildt.

For mig har det ændret synet på afslutningen af et løb at spille mod andre om hvem der er den bedste til at stille det perfekte hold.

Hvordan har i det som såen med det og har i ændret opfattelse af afslutningen af en etape?, det er jo lidt som en kamp mellem hjertet og hjernen.

:bike: :bike: :bike:

Edited by Nullermanden
Link to comment
Share on other sites

egentlig ikke, er ikke vild med massespurter, der er mange tilfældigheder emd i spillet, men jeg synes det er facinerende at en kæmpeflok kommer bankende med 70 km/t uden der sker noget ( :blink: :confused2: øøøøh normalt ikke i hvert fald)

men jeg er mere facineret af kampen mellem 3-4 ryttere da der er færre tilfældigheder (øøøhhh hvem sagde Jakob Piil og pedaler ??). Men allermest er jeg facineret af tidskørslerne.

Link to comment
Share on other sites

For først gang nogensinde sad jeg og håbede de en sprinter afslutning, hader ellers sprinter afslutninger.

Jeg plejer også at springe første uge af touren over, fordi det alligevel kun er ligegyldige sprinteropgør (men i søndags med 3 mand på podiet var det dog lidt anderledes :tongue: ). Af samme grund kan jeg godt lide enkeltstarterne fordi det der er mand mod mand, og ikke et spørgsmål om, hvem, som har det bedste hold.

Jeg tror dog ikke at udbruddet kunne ændre noget i MOL-ligaen, hvis det var kommet hjem. Der er trods alt ikke så stor forskel i pengene på 1. og 3. pladsen, og der er ingen som havde rytterne i udbrud,.

Link to comment
Share on other sites

For mig har det ændret synet på afslutningen af et løb at spille mod andre om hvem der er den bedste til at stille det perfekte hold.

Hvordan har i det som såen med det og har i ændret opfattelse af afslutningen af en etape?, det er jo lidt som en kamp mellem hjertet og hjernen.

Præcis sådan har jeg det også, jeg frydede mig over at Cooke ikke vandt igen idag, da jeg ikke har ham på holdet. Men under andre omstændigheder ville jeg da klart have holdt med ham, da han jo er lidt en outsider i forhold til Mc Ewan og Zabel.... Så jo jeg ser meget mere touren med hjernen og "pengepungen", der kan optjene dejligt swush penge :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har íkke byttet ud på holdet inden holdløbet, så der er det ekstra vigtigt, at CSC gør en god figur. Telekom kan man også heppe på, da der næsten ikke er nogen i swush-spillet, der har satset på dem.

Det bliver sgu dejlig, at se en etape, der kun bliver set gennem hjertet! :) :bike: :)

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig også som et barn idag :lol:

Der er ikke noget bedre end holdtidskørsel, der manglede lidt dengang de tog det ud af touren.

Tror der er mange der ligger inde med zabel fra telekom:)

Tror nu ikke usp folder sig helt ud idag, texaerens taktik er vist at vente til bjergene før den gule trøje skal på kroppen :4whip::4whip:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share