Power Hooks


Granhof
 Share

Recommended Posts

Jeg har kigget i nær og fjern, og kan ikke finde powerhooks nogen steder, det eneste sted er hos http://www.bodycore.dk/toj/et_powerhook.htm , er der nogen der ved om de er ok ?? eller om der evt er andre steder man kan få fingre i dem, jeg har spurgt alle de sportsbutikker i min by svendborg, og der er ik en eneste der kan/gider skaffe nogle hjem HMM <_< Og i det center jeg træner i (finform) da sælger de ik sådan noget GRRR...

Så kom frem og fortæl :bigsmile:

Evt nogen der ved om der er tilbud på valle protein nogen steder ?

Link to comment
Share on other sites

MAgnesium i FF Hmm tror ik de er så glade, man kan knap slå en skid, får de er efter en :unsure:

Jeg har jo næsten lige trænet i city F. Men min kæreste var oppe at skændes med søren, dan svans (altså ham der har centret). Han påstod hun ikke have betalt, da det ikke stod på hans computer, men der var bare lige det, hun havde faktisk en kvitt. (pbs), men nej nej påståelig i hans tåge stolede han trygt på sin comp, istedet for sine kunder, så hun lagde kortet, og vupti.. Så vi er begge skiftet til finform.

Ja ville faktisk gerne rive lidt jern med drengene herinde fra :pumpin:

Jeg var lidt utålmodig, så har lige bestilt fra bodycore, men hvis der er nogen der ved hvor der er tilbud på protein, så er i stadig meget velkomne :bigsmile:

ps. cool avatar du har fået dig der.. SKal sq også snart have updatet mit, det er næsten 4 år gammelt OUPS, men har desv ik lige et digicam.

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

he he dr. pattøj, skulle vel aldrig være rødhåret ? mener det er den eneste der sniger det ind :tongue:

Jeg spurgte efter powerhooks dernede, de fleste anede ik hvad det var, men så til sidste spurgte jeg "chef-instruktøren", Hun sagde så at ejeren ikke ville have dem i sit center LMAO.. Meen de er bestilt, så skal der løftes DL 123 ½ % altid :4whip:

Link to comment
Share on other sites

he he dr. pattøj, skulle vel aldrig være rødhåret ? mener det er den eneste der sniger det ind

Jeps. Det kan kun være Artz Brustzug :lol: han har faktisk haft nogen powerhooks engang, jeg skal prøve at spørge ham hvor han købte dem. Mener forøvrigt ikke kan var særligt glad for dem.

Link to comment
Share on other sites

Ok.. Kender ham godt, gik et par klasser over ham i folkeskolen...

Min gamle sparringspartner havde/har et par hooks, de er helt super at køre DL med, men vi kan desværre ikke træne sammen hver gang, pga vores arb tider :( ..

Men møder nok Mr. Tittie :angelgrin: en af dagene, så kan selv lige spørge ham..

Tror det er min sengetid nu, så må hellere smutte.. Vi snakz

Link to comment
Share on other sites

Hej Granhof! ( Thomas )

Drop de powerhooks. Jeg købte et par nede i Fin form, de er alt for slappe. ( Store Peter havde osse et par. Han snakkede om, at man skulle købe et eller andet tilbehør, som skulle syes på for at de passede. )

Brug magnesium. De har overhovedet ikke nævnt noget om, man ikke må bruge det, skid på dem! For øvrigt er det jo osse bedre for din grebsstyrke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et par, de er godt nok bare ikke eiselt, men med sådan en klo osv.. Aldrig brugt..

Jeg har købt dem fra eiselt, og de skal tages i brug søndag, de ser ganske holdbare ud, håber de er lige så gode som dem min makker havde.. Ellers tak for tilbuddet ;)

De var heller ik så dyre, så hvad faen det skal prøves.

Link to comment
Share on other sites

Hej Granhof! ( Thomas )

Drop de powerhooks. Jeg købte et par nede i Fin form, de er alt for slappe. ( Store Peter havde osse et par. Han snakkede om, at man skulle købe et eller andet tilbehør, som skulle syes på for at de passede. )

Brug magnesium. De har overhovedet ikke nævnt noget om, man ikke må bruge det, skid på dem! For øvrigt er det jo osse bedre for din grebsstyrke.

Jeg har købt dem fra eiselt, de virker ret robuste, meen det vil tiden vise imorgen da der skal køres ryg.... Magnesium, bedre grebsstyrke, deer kan jeg kun give dig ret, men det tager satme lang tid at forbedre sin styrke i de små pølser :( ...

Link to comment
Share on other sites

De er købt ved sublim sport..

Er aldrig blevet brugt..

Kan sende dem til dig pr. efterkrav, så du kun betaler efterkravet på dem.. Gider ikke have dem liggende og samle støv, hvis nogle andre kan bruge dem.. Bedre end de ryger ud en dag.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share